خبرگزاری کار ایران

استقلال به دنبال بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده

توافق با اسدی، مذاکره با رضاوند

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۰۲۸

استقلال چراغ خاموش استارت خود را برای جذب بازیکنان با کیفیت اغازنموده است و حتی با چند بازیکن هم مذاکراتی را داشته است.

به گزارش ایلنا، باشگاه استقلال که لیگ هجدهم را از دست رفته می‌بیند از چندی قبل برای فصل آینده دور خیز کرده و به دنبال بستن تیمی خوب برای فصل آینده است.در این خصوص شنیده می‌شود حتی برکناری وینفرد شفر و استخدام یک مربی خوب خارجی که بعد از بازی با پدیده خودرو مشهد اتفاق افتاد از مدت‌ها قبل گرفته شده بود و فقط زمان اجرای آن نامشخص بود. همان طور که‌امیر حسین فتحی مدیر عامل باشگاه استقلال هم اعلام کرد قرار است سرمربی جدید تا قبل از پایان فصل انتخاب شده و کارش را شروع کند. اردوی پیش فصل هم مشخص شده و آبی پوشان با سرمربی جدید مانند نیم‌فصل به کمپی ورزشی در استانبول می‌روند. طبق شنیده‌ها باشگاه استقلال برای بستن تیمی خوب از حالا دست به کار شده و با تعدادی از بازیکنان خوب لیگ وارد مذاکره شده و در برخی از موارد توافق‌های خوبی هم حاصل شده است.آبی پوشان برای تقویت خط هافبک به دنبال جذب دوتاسه بازیکن با کیفیت هستند.

 

قاتل پرسپولیس در راه استقلال

همان طور که پیش از این هم درباره وضعیت هافبک‌های دفاعی استقلال نوشته بودیم، از جمع 4 بازیکن فعلی احتمالا یک یا دونفر ماندگار هستند و نیاز است تا خرید خوبی در این قسمت زمین انجام شود. از باشگاه استقلال خبر می‌رسد آبی‌ها با رضا اسدی هافبک دفاعی سایپا که‌امسال قراردادش تمام می‌شود و بازیکن آزاد است مذاکره کرده و حتی به توافق هم رسیده‌اند.شماره 14 سایپا همان بازیکنی است که در بازی حساس سایپا و پرسپولیس 2 گل به تیم برانکو زد. با توجه به این‌که احتمال اخراج فرشید باقری در پایان فصل زیاد است، شاید اسدی شماره 14 جدید آبی‌ها در فصل آینده باشد. همان شماره ای که‌اندرانیک تیموریان بر تن می‌کرد. علاوه بر باقری، قرارداد دیگر هافبک‌های استقلال یعنی روزبه چشمی، امید نورافکن و علی کریمی هم تمام می‌شود و باشگاه برای حفظ آن‌ها باید با این بازیکنان توافق کرده و قرارداد تازه ای منتقد کند. این موضوع دست باشگاه را برای حفظ یا ردکردن هرکدام از این بازیکنان باز می‌گذارد. تا امروزهم خبری از توافق یا مذاکره با این بازیکنان منتشر نشده است.

 

یک نفتی- سایپایی دیگر در راه استقلال

علاوه بر رضا اسدی یک بازیکن دیگر نارنجی پوشان هم مورد توجه استقلالی‌ها قراردارد. آرش رضاوند که مانند رضا اسدی بازیکن سابق تفت تهران بود و از آنجا به سایپا آمد تا شاگرد علی دایی شود. شماره 7 سایپا هم که در پست وینگر بازی می‌کند یکی از اهداف اصلی آبی‌ها به شمار می‌رود و احتمال دارد همراه اسدی برای فصل آینده پیراهن آبی را بر تن کند. با توجه به مشکلاتی که استقلال در پست وینگر دارد خرید بازیکن در این پست منطقی به نظر می‌رسد و احتمالا باشگاه در مشورت با اهالی فن و شاید هم فرهاد مجیدی برای مذاکره و جذب این بازیکنان اقدام کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز