خبرگزاری کار ایران

شریعتی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

جزئیات اقدامات صورت گرفته پس از زلزله امروز خوزستان/ تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران/ برآورد تخریب‌ها ۱۵ تا۲۰ درصد است

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۰۲۸

استاندار خوزستان جزئیات اقدامات صورت گرفته در شهرهای زلزله‌زده این استان را تشریح کرد.

غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره آخرین وضعیت شهر مسجد سلیمان پس از زلزله امروز صبح گفت: تعداد مصدومان زلزله امروز مسجد سلیمان ۵۳ تن است که سه نفر آنها در ایذه و ۵۰ نفر آنها در مسجد سلیمان بودند.

استاندار خوزستان ادامه داد: تعدادی از این مصدومان سرپایی مداوا شدند و باقی در بیمارستان‌های استان بستری هستند و تا این لحظه گزارشی از وخامت حال این افراد گزارش نشده است.

وی ادامه داد: ستاد مدیریت بحران استان را به ایذه اعزام کردم و خودم به همراه معاون سیاسی عازم این شهر هستم.

شریعتی ادامه داد: تخریب منازل در این شهر گزارش شده است.

وی در خصوص تخمین درصد تخریب منازل مسکونی در این شهر عنوان کرد: ابتدا باید ستاد مدیریت بحران تشکیل شود اما در بعضی از مناطق برآورد ما این است که تخریب ۱۵ الی ۲۰ درصد است.

شریعتی در خصوص پس لرزه‌ها عنوان کرد: پس لرزه‌هایی در حدود ۳ تا ۴ ریشتر داشته‌ایم و تاکنون شش اکیپ به روستاها اعزام شده‌اند و با دهیاران نیز در تماس هستیم .

استاندار خوزستان ادامه داد: بیمارستان نفت که ساختمان قدیمی داشت از صبح تخلیه شده است، برق در برخی از مناطق با مشکل روبرو شده است که دستور دادیم به سرعت تعمیر شود.

شریعتی درباره اسکان افراد زلزله‌زده گفت: هلال‌احمر در استان وارد عمل شده است و اقدام به توزیع چادرهایی کرده است و سرجمع اوضاع تحت کنترل کامل است و پس از بازدید می‌توانم اطلاعات کامل‌تری در اختیار مردم قرار دهم.

استاندار خوزستان در خصوص زمان تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران استان خوزستان اظهار داشت: این جلسه تا دقایقی دیگر در شهر مسجد سلیمان برگزار خواهد شد.

وی درباره مسائل امنیتی در این منطقه گفت: هیچ مساله امنیتی تاکنون گزارش نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز