خبرگزاری کار ایران

در دیدار امام جمعه آبیک با مدیرکل ارشاد قزوین مطرح شد ؛

امام جمعه انقلابی، امام جمعه‌ای نیست که فقط تخریب کند و صدایش را بالاببرد

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۹۴۱

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: به دنبال مسائل سیاسی نیستم و نگاه حزبی هم در حوزه مسائل فرهنگی ندارم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین امروز به همراه حسینی معاون اداری و مالی این اداره کل، سیدمحمد موسوی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک و اعضای شورای رسانه این شهرستان با حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک دیدار کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در این دیدار اظهار کرد: امسال برای تعمیر و بازسازی سیستم صوت و نور خانه فرهنگ روستای زیاران شهرستان آبیک و بهسازی موتورخانه، لوله‌کشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی وسالن آمفی‌تئاتر شهید آوینی فرهنگسرای باران این شهرستان 6 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی افزود: ساختمان فرهنگسرای باران شهرستان آبیک 15 سال پیش احداث شده که بازسازی این ساختمان امسال انجام شده است.

وی ادامه داد: به دنبال مسائل سیاسی نیستم و نگاه حزبی هم به مسائل فرهنگی ندارم چرا که همه هنرمندان و فعالان حوزه فرهنگی بازوان خوبی برای برای اداه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

این مسئول اضافه کرد: همدلی مسئولان شهرستان آبیک قابل تحسین است و این مهم می‌تواند در پیشبرد اهداف این شهرستان و رفع مشکلات نقش بسزایی ایفا کند.

مانعی برای همراهی با مسئولان نداریم

امام جمعه شهرستان آبیک نیز در این دیدار اظهار کرد: امام جمعه انقلابی، امام جمعه‌ای نیست که تخریب و نقد کند و صدایش را بالاببرد و فقط انتقاد کند بلکه امام جمعه انقلابی، امام جمعه‌ای است که وضع موجود جامعه را بپذیرد و مسئولانی که توسط مردم انتخاب شدند را همراهی کرده و باید تلاش شود کار مردم بر زمین نماند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌میرامینی  افزود: مانعی برای همراهی با مسئولان نداریم و وجود برخی ملاحظات همکاری‌ برای تسریع‌بخشی به امور مردم است.

امام جمعه شهرستان آبیک ادامه داد: فضای بین مسئولان باید فضای تعاملی باشد چرا که فضای تقابلی بین مسئولان موجب می‌شود کارها بر زمین بماند.

حسینی‌میرامینی اضافه کرد: در حوزه مدیریت باید در ادارات شهرستان‌ها، پشتوانه‌سازی و بر روی نیروها سرمایه‌سازی صورت گیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز