خبرگزاری کار ایران

ناوگان حمل و نقل مسافر آذربایجان شرقی امن‌ترین ناوگان حمل و نقلی کشور

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۴۲۸

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اشتغال زایی ۵۶ نفری در بخش حمل و نقل جاده ای مسافر استان، در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر بیش از 4200 نفر به عنوان راننده در بخش حمل و نقل جاده‌ای مسافر فعالیت دارند که از این تعداد 56 نفر در سال جاری به مجموع کل رانندگان مسافری استان افزوده شده است.

ارسلان شکری گفت: ناوگان حمل و نقل مسافر استان یکی از امن‌ترین ناوگان‌های حمل و نقل مسافر در سطح کشور است و بازرسان و کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی همواره لزوم رعایت قوانین و مقررات ایمنی این وسایط نقلیه را در دستور کار خود قرار داده اند به طوری که متخلفان به صورت جدی و بی اغماض برای رسیدگی و صدور حکم به کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ معرفی می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: طبق مصوبه، از ابتدای امسال کرایه وسایط نقلیه حمل و نقل مسافر اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است که البته صاحبان شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافر و نیز رانندگان موظف به رعایت این نرخ بوده و در ازای این افزایش می بایست در تکریم هر چه بیشتر مسافران بکوشند و مسافران هم در صورت بروز هر گونه شکایت و مشکلی مراتب را به سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اطلاع دهند.

این مقام مسئول گفت: هم اکنون ۶۶۲ اتوبوس ، ۹۲۲ مینی‌بوس و ۱۱۸۲ سواری در استان آذربایجان غربی وظیفه جابجایی مسافران را بر عهده دارند که این مقدار وسایط نقلیه در آینده و بر حسب تقاضا و احساس نیاز قابل افزایش خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز