خبرگزاری کار ایران

برخورداری از بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان تا 13 شهریور ممکن است

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۳۳۵

مدیرکل تامین اجتماعی ایلام گفت: کارفرمایان خوش‌حساب تا 13شهریور فرصت دارند برای بخشودگی جرایم بیمه‌ای خود اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، سهیلا ملکشاهی گفت: باتوجه به نامگذاری سال 98 به عنوان سال رونق تولید و در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، کارفرمایان بدهکار به تامین اجتماعی تا پایان روز اداری 13 شهریورماه سال جاری فرصت دارند که برای بخشودگی جرایم اقدام کنند.

وی ادامه داد: براساس این طرح، واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی که به طور غیرارادی و به خاطر بروز حوادث غیرمترقبه، تحریم‌های اقتصادی و نوسانات ارزی با تعطیلی یا رکود مواجه شده‌اند، می‌توانند مشمول طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان خوش‌حساب شوند.

ملکشاهی افزود: سال گذشته نیز سازمان تامین اجتماعی طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش‌حساب را در راستای تحقق شعار اقتصادی مقاومتی، تولید اشتغال، بهبود فضای کسب و کار، حمایت از تولید ملی و حمایت از واحدهای فعال تولیدی، صنعتی و معدنی اجرا کرد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه سازمان تامین اجتماعی در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی در سطح کلان، تاثیرگذار است، تصریح کرد: امیدواریم که در راستای منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال، با افزایش اشتغال و تولید خدمات مطلوب‌تری ارایه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز