خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان خبر داد:

آغاز به کار مجدد تقاطع غیر همسطح میدان گیل لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۳۰۹

مدیرکل راه وشهرسازی استان گیلان از آغاز به کار مجدد تقاطع غیر همسطح میدان گیل لاهیجان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، درجلسه ای که با حضور مدیرکل راه وشهرسازی ، نماینده شرکت ساخت وتوسعه زیر بناهای حمل ونقل کشور در گیلان ،فرماندار ،شهردارلاهیجان وپیمانکاران مربوطه برگزار شد،پدرام مدیرکل راه وشهرسازی گیلان از آغاز به کار مجدد تقاطع غیر همسطح میدان گیل لاهیجان خبر داد وگفت :عملیات اجرایی این تقاطع که به دلیل عدم تعهدات پیمانکار پیشین متوقف شده بود ،مجددا آغاز شد.

وی افزود: این پروژه پس از عدم تکمیل تعهدات پیمانکار مربوطه لغووبه پیمانکار دیگری واگذار شد که امیدوارم طی مدت معین به پایان برسد.


مدیرکل راه وشهرسازی گیلان با اشاره به حجم ترافیک موجود در منطقه خواستار تسریع درعملیات اجرایی پروژه شد وگفت: امیدواریم با کمک شهرداری وفرمانداری شهرستان، ارزیابی املاک واراضی اطراف پروژه در اسرع وقت انجام گیرد.


در ادامه این جلسه پردل نژاد نماینده شرکت ساخت وتوسعه زیر بناهای حمل ونقل کشور در گیلان، طول کلی این پروژه را بالغ بر4687 متر عنوان کرد و افزود: اعتبار این پروژه 40 میلیارد ریال که قراراست طی مدت 24 ماه اجرایی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز