خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه کارگروه‌های تخصصی ستاد برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۸۵۲

نخستین جلسه کارگروههای تخصصی ستاد برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری در سالن جلسات شهرداری لاهیجان و به ریاست شهردار لاهیجان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، سعید آگشته گفت: در حوزه برنامه ریزی و تهیه برنامه استراتژیک و راهبردی شهر، یا باید از حضور مشاور استفاده کنیم و یا باید مجموعه مدیریت شهری این سند را تهیه کنید.

شهردار لاهیجان افزود: تهیه سند راهبردی به منظور برنامه ریزی شهری برای حداقل ۵ سال آتی می باشد که در این راه از دانش و تجربه کارشناسان شهرداری استفاده خواهد شد.

وی گفت: باید برای ورودی منابع مالی شهرداری‌ها فکر شود و در برنامه‌های کلی یک منابع مشخص برای شهر داشته باشیم. اگر چنین نشود شهر دچار از هم گسیختگی خواهد شد.

شهردار لاهیجان افزود: جهت تهیه سند برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری لاهیجان ۶ کارگروه فرهنگی و اجتماعی، حمل و نقل و ترافیک، محیط زیست و خدمات شهری، اداری و مالی، شهرسازی و معماری، و عمرانی و فنی تعریف شده اند و اعضای کارگروهها متشکل از مدیران و کارشناسان شهرداری لاهیجان مشخص شده ­اند که در مدت زمان تعیین شده، نقطه نظرات را جمع بندی و به دبیرخانه ستاد، مستقر در شهرداری لاهیجان ارایه کنند تا پس از پایش و برگزاری جلسات متعدد سند راهبردی تهیه و ارایه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز