خبرگزاری کار ایران

عصر امروز انجام شد؛

نشست صمیمی روستای هدف گردشگری طبس با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۰۴۱

نشست صمیمی روستای هدف گردشگری طبس با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و مسوولین استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار، سبحانی فر نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: این منطقه در بحث گیاهان دارویی ظرفیت زیادی دارد که باید به آن توجه شود، همچنین در صنایع دستی بسیار جای کار دارد و می تواند منبع درآمد خوبی برای مردم منطقه باشد.

وی افزود:این منطقه در بخش گردشگری نیز ظرفیت خوبی، با توجه به کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.

سبحانی فر گفت: فرهنگ و پیشینه منطقه چون مشاهیر بنامی در خود جای داده و میراث به جا مانده ی خوبی دارد، نیاز به این است که سازمان گردشگری کار را به مردم واگذار کند و خود افراد سرمایه گذاری کنند.

وی در خصوص آب و هوای منطقه طبس نیز گفت: آب و هوای بسیار خوب طبس نیز یک محیط گردشگری خوب ایجاد کرده و باید روی آن سرمایه گذاری شود، بحث بسته بندی محصولات کشاورزی نیز باید سرمایه گذاری شود و اشتغال و درآمد خوبی برای مردم باشد.

در ادامه دکتر اصغر نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: در خصوص ظرفیت ها و مزیت های طبس با توجه به اینکه گردشگری است و باید محور این کار قرار گیرد، ما حمایت می کنیم طرح های بیشتری اجرا شوند تا همه از آب و هوای خوب منطقه استفاده کنند.

وی ادامه داد: اگر طرحی باشد که بتواند خدمات مطلوب ارائه دهد حتما حمایت می کنیم، زیرا توسعه گردشگری باعث می شود محصولات باغی، از طریق فروشگاه های خود روستا قابل عرضه باشد.

نورالله زاده تاکید کرد:حتی بسته بندی این محصولات نیز اشتغال ایجاد می کند.

وی گفت: در خصوص باشگاه ورزشی هم اگر توجیه اقتصادی داشته باشد، می توانیم تسهیلات دهیم و ایجاد شود و اگر بتواند درآمدزایی مناسب داشته باشد مورد حمایت قرار می گیرد.

وی در خصوص وام های پرورش دام نیز گفت: محدودیت هایی برای دام اصلاح نژاد وجود دارد و باید بررسی شود و در صورت تایید حتما این طرح حمایت می شود و تسهیلات را اختصاص می دهیم.

نورالله زاده در خصوص کسب و کار روستا گفت: در حوزه خدمات روستا و کسب و کار مردم، ما نیز علاقه به حمایت داریم و حتما با هماهنگی تسهیلاتی را در این راستا اختصاص می دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز