خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش بهشهر خبر داد:

بهسازی و بازسازی 20 مدرسه در پروژه مهر بهشهر

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۶۱۳

مدیر آموزش و پرورش بهشهر از بهسازی و بازسازی 20 مدرسه در پروژه مهر بهشهر خبر داد.

صادق علی بیکی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اجرای پروژه های مهر برای سال تحصیلی آینده در بهشهر افزود: پروژه مهر می تواند فضایی در خور شان دانش آموزان ایجاد کند.

وی اظهار داشت: مشارکت قابل تقدیر خیرین به حدی است که مبالغ قابل توجهی را در این شرایط اقتصادی به بازسازی و ساخت مدارس تخصیص می دهند که این امر خدا پسندانه باید با استقبال مدیران مدارس همراه باشد .

⁠ مدیر آموزش و پرورش بهشهر با اعلام اینکه توجه مستمر به پروژه های عمرانی ، از اولویت های کاری آموزش و پرورش بهشهر است؛ یادآور شد: برای توسعه در این حوزه با کمک خیران وارد عمل شده ایم.

علی بیکی در ادامه به فعالیت های انجام شده در حوزه پروژه مهر شهرستان اشاره کرد و افزود: پروژه های عمرانی  تعریف شده در حال اجرایی شدن است و استمرار روند اجرایی آن ها در دستور کار آموزش و پرورش بهشهر خواهد بود.

وی در ادامه ضمن اشاره به جذب اعتبار ساخت مدرسه سلمان فارسی و شهرک امام ، تصریح کرد: مجتمع آموزشی و پژوهشی خورشید، دبستان حضرت معصومه (س) و مدرسه بانو همتی از جمله پروژه های در دست احداث هستند که اعتبارات لازم در این زمینه تخصیص یافته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز