خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی:

دستگاه اجرایی موظف به ارائه گزارش عملکرد به استاندار هستند

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۳۸۱

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی گفت: دستگاه های اجرایی وظیفه دارند گزارش عملکرد خود را جهت تنویر افکار عمومی به استاندار ارائه دهند.

حسن خیریانپور در چهارمین جلسه شورای اداری استان مازندران که صبح امروز در سالن شماره یک استانداری این استان با اشاره به مناسبت های در پیش و با تبریک زاد روز میلاد حضرت معصومه (س)و روز دختر اظهار کرد: در روزهای آتی دهه کرامت و هفته حج نیز  در پیش است.

وی در ادامه با بیان اینکه عملکرد اداره کل اوقاف مازندران در بین  31 استان کشور رتبه نخست را کسب کرده است، افزود: یکی از موضوعات مهم دین اسلام بسط فرهنگ وقف در تمامی مسائل اجتماعی،اقتصادی،فرهنگی است که با ترویج این امر می توان بسیاری از مشکلات را تقلیل داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع طبیعی استانداری در ادامه سخنانش از ابلاغیه ستاد بحران به تمامی دستگاه های دولتی خبر داد و گفت: بر اساس این ابلاغیه  تمامی دستگاه های دولتی موظفند اموال منقول و غیر منقول خود را بیمه نمایند.

خیرانپور در بخش دیگر سخنانش از تاکید استاندار مازندران به مصوبه  82 شورای عالی اداری کشور خبر داد و یادآور شد: دستگاه های اجرایی موظفند گزارش عملکرد خود را جهت تنویر افکار عمومی به استاندار ارائه دهند.

وی با بیان اینکه تاکنون 24 دستگاه به ارائه عملکرد اقدام کرده اند،خاطرنشان کرد: باقی دستگاه های نیز هرچه سریع تر به این کار اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز