خبرگزاری کار ایران

انتقاد سخنگوی کارگران ساختمانی قم از عدم حضور مدیرکل اداره کار در گردهمایی کارگران

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۳۳۱

سخنگوی کارگران ساختمانی استان قم با انتقاد از بی‌توجهی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم به دعوت کارگران برای حضور در همایش گفت: آقای مدیرکل! اگر همایش کارفرمایان هم بود، نمی‌رفتید؟

عباس شیری (سخنگوی کارگران ساختمانی استان قم) در حاشیه مراسم انتخابات و گردهمایی کارگران گچ‌کار استان قم که چهارشنبه شب (۱۲تیر۹۸)  با حضور هزار نفر از کارگران و استادکاران این صنف ساختمانی و در محل مسجد رضائیه شهر قم برگزار شد، به خبرنگار ایلنا گفت: واقعا تعجب می‌کنیم که چرا آقای کاویانی، مدیرکل کار استان قم، نسبت به دعوت جامعه کارگری برای حضور در این همایش بزرگ، بی‌توجه بودند.

سخنگوی کارگران ساختمانی استان قم گفت: ما برای این همایش بسیار باشکوه، از جناب آقای حیدری، فرماندار قم و آقای کاویانی، مدیرکل کار استان قم دعوت کردیم، اما برخلاف آقای فرماندار که در این مراسم حضور پیدا کرده و ضمن سخنرانی، اتحاد جامعه کارگری را موضوعی ارزشمند و از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانستند، اما آقای کاویانی مدیرکل کار استان قم، کاملا به دعوت کارگران بی‌توجه بود و نه به این جلسه آمد و نه یکی از معاونان خود را به این جلسه فرستاد.

شیری تصریح کرد: آقای مدیرکل کار قم! آیا اگر جامعه کارفرمایی هم از شما برای حضور در جلسه‌ای دعوت می‌کرد، این قدر بی‌تفاوت و بی‌اهمیت بودید یا این اتفاق فقط برای کارگران افتاده است؟

وی گفت: کارگران همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و در مقاطع مختلف وفاداری خود را نسبت به نظام و انقلاب نشان دادند، اما تحمل بی‌احترامی و بی‌توجهی مسئولان را ندارند و بدون لکنت زبان این انتقاد را به زبان می‌آورند.

سخنگوی کارگران ساختمانی استان قم، در پایان گفت: جامعه کارگری استان قم با تلاش‌های مجدانه، توانست بودجه‌ای از ردیف‌های ملی، برای کاهش حوادث ناشی از کار در استان قم را اخذ کرده و حدود ۳هزار کارگر را در کلاس‌های ایمنی کار شرکت دهد و در نتیجه شاهد کاهش ۳۰درصدی حوادث ناشی از کار در سال ۹۷ در استان قم بودیم اما مدیرکل کار قم برای تشکر بابت این اتفاق بزرگ هم در جلسه ما حضور پیدا نکرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز