خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور؛

بزرگترین ماراتن علمی کشور در شهرستان خواف آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۱۲۶

مدیریت دانشگاه پیام نور و رئیس ستاد برگزاری کنکور ۹۸ خواف گفت: با رقابت بیش از ۳۰۰۰ نفر ، آزمون سراسری کنکور در خواف آغاز شده است.

یوسف یوسفی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در خواف گفت: به حول و قوه الهی آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ دانشگاه ها و موسسات علمی کشور را با رقابت دو گروه علوم ریاضی و انسانی آغاز کردیم.

رئیس ستاد برگزاری کنکور شهرستان خواف ادامه داد: داوطلبان حضور در آزمون هنر بعدازظهر امروز و رشته علوم تجربی هم صبح فردا جمعه۹۸/۴/۱۴ رقابت شان را شروع خواهند کرد؛ همچنین آخرین گروه شرکت‌کنندگان در کنکور، گروه زبان های خارجی هستند که عصر روز جمعه باید خود را محّک بزنند.

یوسف یوسفی درباره آمار شرکت کنندگان در کنکور ۹۸ شهرستان خواف هم اظهار داشت: امسال جمعاً ۳۱۴۰ نفر شرکت کننده داریم که از این میزان ۱۷۲۲ نفر خانم و ۱۴۱۸ نفر هم آقایان می باشند. گروه علوم تجربی با ۱۲۲۷ نفر بیشترین داوطلب را داشته و سپس به ترتیب علوم انسانی ۸۷۲ نفر، زبان‌های خارجی۵۴۲ نفر ، هنر ۴۲۴ و علوم ریاضی و فنی با  ۷۵نفر در رده های بعدی قرار دارند.

رئیس دانشگاه پیام نور خواف ضمن اظهار رضایت از برگزاری خوب و کم نقص کنکور توسط این نهاد علمی در دوسال گذشته خاطر نشان کرد: تمامی دست اندکاران این ماراتن علمی، همانند قبل تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر این آزمون انجام خواهند داد و امیدواریم رضایت خاطر شرکت کنندگان و اولیای گرامی آنان را جلب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز