خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استانداری قزوین عنوان کرد:

مدیران دستگاه‌ها گوش به زنگ اعلام ستاد انتخابات باشند

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۹۱۶

معاون سیاسی استانداری قزوین عنوان کرد: مسئولان دستگاه ها به محض اعلام ستاد انتخابات، کمبودهای نیروی انسانی و غیره را تامین کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی استاندار و دبیر شورای اداری استان قزوین در نشست شورای اداری استان بیان کرد: بزرگترین رخداد سیاسی سالجاری در دوم اسفندماه رقم خواهد خورد و مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی یکبار دیگر رفراندوم انقلاب اسلامی و آرمانهای امام و رهبری را در حضور حداکثری به نمایش خواهند گذاشت.

وی گفت: این روند نیاز به برنامه ریزی چندین ماهه دارد و این برنامه ریزی از دوماه پیش آغاز شده و با توجه به اینکه حجم کار بسیار گسترده و سنگین است، می طلبد همه دستگاه ها همکاری لازم را داشته باشند تا با بسترسازی همگانی، یکبار دیگر به دشمن ضربه وارد شود.

حبیبی اظهار کرد: تلاش ما این است تا از امکانات خود استفاده کنیم اما گاها این امکانات کافی نیست و مسئولان دستگاه ها به محض اعلام ستاد انتخابات، کمبودهای نیروی انسانی و غیره را تامین کنند.

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: دستگاه های خدمات رسان باید هزینه های خود را از محل پرداخت های دستگاه ها تامین نمایند لذا تاکید بر این است که دستگاه ها همکاری داشته و مطالبات از سوی مدیریت برنامه ریزی ایجاد شود تا دستگاه ها بتوانند هزینه های خود را تامین کنند.

وی در پایان با اشاره به انتصابات جدید مدیران استان، از تلاش مدیران سابق دستگاه ها قدردانی کرده و از میدران جدید خواست تا در سمت ای جدید تمام تلاش خود را برای رضایتمندی مردم و موفقیت در مدیریت خود داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز