خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

۲۲ بهمن حلقه تکمیلی حماسه سیاسی ملت ایران در انتخابات ۲۴ خرداد است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۹۵

با توجه به اینکه دولت تدبیر و امید امروز در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی فعالانه حضور دارد، امیدواریم‌‌ همان کسانی که در ۲۴ خرداد حماسه آفریدند در ۲۲ بهمن حضوری مقتدرانه داشته و فرزندان خود را در مذاکرات بین‌المللی و مسایل داخلی حمایت کنند.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی گفت: تمام کسانی که به مسایل داخلی جمهوری اسلامی ایران چشم دوخته‌اند، چه دشمنان این کشور باشند و چه دوستان آن، منتظر راهپیمایی ۲۲ بهمن ملت ایران هستند.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه ۲۲ بهمن حلقه تکمیلی حماسه سیاسی ملت ایران در انتخابات ۲۴ خرداد است، افزود: با توجه به اینکه دولت تدبیر و امید امروز در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی فعالانه حضور دارد، امیدواریم‌‌ همان کسانی که در ۲۴ خرداد حماسه آفریدند در ۲۲ بهمن حضوری مقتدرانه داشته و فرزندان خود را در مذاکرات بین‌المللی و مسایل داخلی حمایت کنند.
وی خاطرنشان کرد: از تمام اقشار مختلف مردم، گروه‌های سیاسی و همه کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند انتظار داریم با حضور خود در راهپیمایی، ۲۲ بهمن امسال را متفاوت از سال‌های گذشته به معرض دید جهانیان به نمایش بگذارند.
جبارزاده با بیان اینکه حضور مردم همواره راهگشای سیاست‌گذاران بوده، افزود: مردم ما آگاه به این موضوع بوده و ان‌شاءالله با حضور خود پاسخ مناسبی به کسانی که مخالف روند انقلاب هستند خواهند داد و بار دیگر ضمن میثاق با امام و رهبری، دولت تدبیر و امید را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی حمایت خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز