خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

بازسازی 10 مدرسه سیل زده در شادگان/ مدارس 6 کلاسه باکمی تاخیر آماده می شوند

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۸۲۰

مسئول نوسازی و تجهیزات مدارس شادگان گفت: بازسازی 10 مدرسه سیل زده در این شهرستان آغاز شده است.

بهزاد جعفر زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره بازسازی مدارس سیل زده شهرستان شادگان گفت: 10  مدرسه سیل زده در این شهرستان در دست بازسازی بوده که 6 مدرسه تخریب و بازسازی می شود و 4 مدرسه نیز در قالب تعمیرات اساسی است.

جعفرزاده در ادامه به ذکر نام محل و مدارس در دست بازسازی اشاره کرد و گفت: مدارسه 6 کلاسه میثاق صراخیه، مدرسه 6 کلاسه خیبر گرمه، مدرسه 6 کلاسه دستغیب رگبه، مدرسه 3 کلاسه شهید کاظمی خلف، مدرسه 3 کلاسه خواجه نصیر الدین طوسی صفحه، تخریب و احداث مدرسه 2 کلاسه معاد شاخه در دست باز سازی است.

وی اضافه کرد: تعمیرات مدارس جهاد دریسیه، قاضی طباطبایی آلبوشوگ، نبرد رمضان حدبه خروسی و حاج کاظمیان ناصری نیز در حال انجام است که اعتبار عملیات اجرایی بازسازی و تعمیر تمامی این مدارس بالغ بر 10 میلیارد ریال است.

وی عنوان کرد: برای آماده سازی مدارس 3 کلاسه در تلاشیم برای مهرماه آماده شوند ولی مدارس 6 کلاسه با یکی دو ماه تاخیر مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت و در این مدت با هماهنگی با ادارات آموزش و پرورش و دهیاری ها این دانش آموزان تا زمان آماده سازی مدارشان در ساختمان هایی استیجاری و یا با آماده سازی اماکن عمومی از جمله مساجد یا حسینیه ها در روستاها برای مدتی محدود مشغول به تحصیل خواهند بود.

وی با تاکید براینکه ما نهایت تلاشمان را برای آماده سازی تمامی این مدارس تا مهرماه هستیم افرود: ولی به دلیل حجم بالای کار در بحث بازسازی مدارس 6 کلاسه با یکی دوماه تاخیر آماده خواهند شد.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز