خبرگزاری کار ایران

ویتانا به بازار دوم فرابورس می‌آید

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۲۹۰

رئیس هیات مدیره ویتانا اظهار داشت: زمانیکه در بازار سرمایه حضور داریم باید سطح اعتماد نسبت به شرکت در بازار سرمایه بالا ببریم و اطلاعات به موقع، دقیق و شفاف باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در ابتدای این نشست رضا صحرایی رئیس هیات مدیره شرکت ویتانا در برنامه نشست خبری این شرکت جهت تغییر تابلو و ارتقا به بازار دوم فرابورس گفت: شرکت ویتانا در ایران اولین شرکت تولید کننده بیسکویت مادر به صورت صنعتی است.

صحرایی افزود: شرکت ویتانا فراز و نشیب‌های زیادی در طول عمر‌ خود دیده است. شرکت ویتانا در سال ۸۷ از بازار سهام اخراج شد، همچنین این شرکت در سال ۸۷ خصوصی سازی شد.

وی افزود: با توجه به حضور سهامداران جدید در  این شرکت، ویتانا در مسیر رشد و شکوفایی قرار گرفته است و  مجدد در سال ۹۴ در تابلو بازار پایه فرابورس درج نماد شد.

رئیس هیات مدیره ویتانا با بیان اینکه امروزه این شرکت در مسیر استفاده از بهترین تکنولوژی‌های  دنیا قرار دارد گفت: اوایل تیرماه سال جاری طرح توسعه شهر صنعتی کاسپین قزوین افتتاح شد.

صحرایی ارتقا کیفیت مستمر، بکارگیری نیروی متخصص و عملیات مالی در چهارچوب قوانین کشور و قانون تجارت را باور اصلی مدیران شرکت دانست.

وی تصریح کرد: مدیریت ویتانا امروز بر مبنای هدف توسعه مداوم بوده و این شرکت پروژه محور است بطوریکه فعالیت شرکت ایستا نبوده و ادامه دار است.

صحرایی یکی از اهداف غویتا را ارتقا جایگاه در صنعت شکلات و بیسکویت دانست و گفت: زمانیکه در بازار سرمایه حضور داریم  باید سطح اعتماد نسبت به شرکت در بازار سرمایه بالا ببریم و اطلاعات به موقع، دقیق و شفاف باشد.

رئیس هیات مدیره غویتا با اشاره به اینکه اطلاعات نهانی در این شرکت وجود ندارد و همواره بلافاصله اطلاعات بااهمیت شرکت در سامانه کدال در دسترس سهامداران قرار می گیرد.

صحرایی در پایان گفت: مدیران ویتانا تلاش خواهند کرد این شرکت به عنوان نماد شرکت نورد اعتماد بازار سرمایه قرار گیرد.

در ادامه این نشست محمدرضا فخرالدینی با اشاره به طرح توسعه کاسپین اشاره کرد و گفت: این طرح از سال ۹۴شروع شده و در ۴ فاز اصلی بیسکویت، ویفر و کیک، شکلات و غذای کودک راه اندازی می‌شود.

فخرالدینی افزود: فاز بیسکویت طرح توسعه کاسپین با ظرفیت تولیدی ۶۰ درصد کار خود را شروع کرده و انتظار داریم تا پایان سال روزانه ۱۰۰ تن برسانیم.

مدیدعامل غویتا گفت: کارخانه ویفر نیز تا پایان شهریور افتتاح و انتظار داریم  فاز تولید شکلات در سال ۲۰۲۰ به بهره برداری برسد.

فخرالدینی در خصوص صادرات این شرکت گفت: برای صادرات محصولات در سال گذشته با مشکل محدود بودن ظرفیت و بهای تمام شده بالای محصولات نسبت به رقبا مواجه بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: اما در حال حاضر  با راه اندازی طرح توسعه کاسپین سهم صادرات این شرکت در چندماه گذشته از۳ درصد به ۱۸ درصد رسید و انتظار داریم تا پایان سال به ۴۹ درصد برسد .

وی شرکت‌های هدف صادراتی را چین، عمان، قطر،عراق، تاجیکستان و افغانستان اعلام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز