خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان خبر داد:

اجرای پویش«فصل‌گرمِ کتاب» در پارک‌ها و تفرجگاه‌های گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۲۵۹

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان گفت: پویش«فصل‌گرمِ کتاب» از نیمه دوم تیرماه 1398 در پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان گیلان اجرا‌ می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت،اسفندیار ضیائی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اجرای پویش«فصل‌گرمِ کتاب» از نیمه دوم تیرماه 1398 خبر داد و افزود:اهداف اجرای این پویش فرآیند‌‌محور را، شکل‌گیری و درعین‌حال بروز رفتار‌های اجتماعی و فرهنگی مناسب در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه، مهارت‌آموزی در سایه اشتراک‌گذاری تجربه‌های مهارتی و رفتاری دانست و حضور هم زمان مخاطبان کودک، نوجوان و خانواده‌‌ها در فعالیت‌ها را از شاخصه‌های این پویش خواند.

مدیر کل کانون استان گیلان در ادامه، غنی‌سازی اوقات فراغت فصل تابستان آینده‌سازان ایران اسلامی، معرفی خدمات کانون به مخاطبان و ایجاد فضایی متفاوت درحوزه مطالعه کتاب برای کودک و نوجوان را از دیگر اهداف اجرای این طرح برشمرد و افزود: انتخاب شعار«آینده‌را باید ساخت» برای این فعالیت فرآیند محور، گویای نگاه ویژه کانون به تربیت نسلی توان‌مند و آینده‌ساز است.

ضیائی درادامه، گستره‌ی برپایی ایستگاه‌های «پویش فصل‌گرم کتاب» را تمامی شهرستان‌های استان خواند و اظهار‌کرد: در شهر رشت نیز تماشاخانه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری به عنوان پایگاه ثابت روز‌های دوشنبه و 5 بوستان این شهر نیز به عنوان پایگاه‌های متغیر روز‌های پنج شنبه، از ساعت 17 تا 21 پذیرای مخاطبان خواهند‌بود.

او هم‌چنین از فعالیت‌های کتاب‌محور کانون در این ایستگاه‌ها سخن‌گفت و برپایی کارگاه‌های«کتاب و بازی»، «کتاب و تئاتر» و«کتاب و کاردستی»، «کتاب و سفال» و «کتاب و کودکان با نیاز‌های ویژه» را ازجمله برنامه‌های مربیان عنوان‌کرد.

قدردانی از همراهی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری رشت و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان در فراهم‌سازی بستر‌های مناسب برای پیش‌برد این حرکت فرهنگی، دیگربخش سخنان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان بود.

وی در پایان از کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها برای حضور در ایستگاه‌های «پویش فصل گرم کتاب» دعوت‌کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز