خبرگزاری کار ایران

عرضه محصولات ایرانی در نمایشگاه بازی و اسباب‌بازی

کد خبر : ۳۹۴۹۰۶

به گزارش  ایلنا به نقل از جهان اقتصاد به نقل از ستاد خبری پنجمین نمایشگاه بازی و اسباب‌بازی؛ این نمایشگاه۱۲ تا ۱۶بهمن با حضورده‌ها شرکت تولید‌کننده و خدماتی بازی و اسباب‌بازی،در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزارخواهدشد.

دراین نمایشگاه انواع اسباب‌بازی های فکری، هوشی، آموزشی، وسایل بازی همچون اسکوتر، اسکیت، اسباب‌بازی‌های الکتریکی، ربات ها ،چرتکه ها، انواع پازل ها، انواع بازی های مکعبی سه بعدی، وسایل بازی رنگ شناسی، خمیر بازی، بازی های آموزشی، انواع اسباب‌بازی پلاسکویی ، انواع اسباب‌بازی های پسرانه انواع ماشین و کامیون ، سه چرخه، رالی اسپرت و انواع عروسک ها ، ماشین و کامیون، سه چرخه و ده ها مورد دیگر ارائه و در معرض دید علاقمندان بویژه کودکان و والدین قرار خواهد گرفت.

در پنجمین نمایشگاه بازی و اسباب‌بازی ایرانی صرفا اسباب‌بازی و تولیداتی که متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی طراحی و تولید شده و برای رشد و شکوفائی کودکان مفید است،عرضه می‌شود.

همچنین برنامه بازدید گروهی دانش آموزان از نمایشگاه نیز طراحی شده و به همه دانش آموزانی که به این روش از نمایشگاه بازدید کنند، کارت اعتباری خرید با تخفیف ۱۵ درصدی اهداء می‌شود.

قرار است در حاشیه پنجمین نمایشگاه ملی بازی و اسباب‌بازی ؛ برنامه های متنوعی نیز برای کودکان و والدین آنها به اجرا گذاشته شود.

پنجمین نمایشگاه ملی بازی و اسباب‌بازی از ۱۲ تا ۱۶ بهمن هر روز از ساعت ۹ تا ۲۰ در سالن نمایشگاههای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،واقع در خیابان حجاب آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز