خبرگزاری کار ایران

حداد عادل با اشاره به انتخابات اسفندماه:

امسال برخی برای رضای خدا احساس تکلیف شرعی نکنند

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۵۷۳

یک فعال سیاسی اصولگرا عنوان کرد: خوب است که امسال برخی برای رضای خدا احساس تکلیف شرعی نکنند و فداکاری کنند تا زمینه برای رسیدن به گزینه یا گزینه‌های مشترک هموار شود.

به گزارش ایلنا، غلامعلی حدادعادل طی سخنانی در نشست مشترک اعضای شورای مرکزی و دبیران استانی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی شرط اول در انتخابات را اخلاص و کار کردن برای خدا دانست و گفت: در هر دوره تعدادی از عزیزان وارد میدان می‌شوند و همه اظهار می‌دارند بخاطر احساس تکلیف شرعی وارد رقابت انتخاباتی شده‌اند که این تعدد کاندیدا در جبهه نیروهای ارزشی باعث تقسیم آرا و موفقیت رقیب می‌شود، خوب است که امسال برخی برای رضای خدا احساس تکلیف شرعی نکنند و فداکاری کنند تا زمینه برای رسیدن به گزینه یا گزینه‌های مشترک هموار شود.

وی افزود: شرط موفقیت اصولگریان وحدت و تلاش برای بسیج اجتماعی و داشتن گفتمان مناسب و طرح دوگانه جنگ و صلح یا جنگ و مذاکره را انحرافی است.

در بخش دیگری از این نشست حجت الاسلام سیدحمید روحانی طی سخنانی با استناد به آیات قرآنی موضوع تحریف اندیشه شخصیت‌ها و تحریف گفتار و رفتار امام خمینی (ره) را به طور خاص مورد کنکاش و بررسی قرارداد و گفت: نوع معرفی سیره و سلوک امام راحل در دایرة المعارف بزرگ اسلامی و نیز کتاب الف لام خمینی با انتقادات و اشکالاتی همراه است که از استادان می‌خواهیم در این خصوص ساکت نباشند و مطالب غیر واقع و یا تحلیل و برداشتهای ناصحیح از سوی هر فرد یا مجموعه‌ای را نقد کنند تا آیندگان با چهره تحریف شده شخصیتهای مبارز مواجه نشوند.

وی تاکید کرد: برای نمونه به شخصیت مبارز و بیدارگری چون سید جمال‌الدین اسدآبادی ۷۰ نسبت ناروا زدند و این گونه جریانات امروز هم فعال هستند تا امام خمینی را همچون دیگر سیاستمداران دنیا فردی سیاست‌باز و اهل زدوبند معرفی‌کنند که در این موارد ضرورت دارد روشنگری صورت گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز