خبرگزاری کار ایران

رضانژاد به ایلنا خبر داد؛

نصب 50 دستگاه آبشخور بتنی در مراتع آبیک/ بهره‌مندی 7400 رأس دام از آب بهداشتی

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۴۶۲

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آبیک از نصب 50 دستگاه آبشخور بتنی برای مصرف دام‌ها در مراتع هشت روستای بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمیدرضا رضانژاد در گفت‌ وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: در راستای بهبود وضعیت آب شرب دام در شهرستان آبیک، تعداد 50 دستگاه آبشخور بتنی در مراتع بخش مرکزی شهرستان آبیک ساخته و نصب شده است.

وی افزود: این تعداد آبشخور بتنی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون ریال در روستاهای زرجه‌بستان، چناسک، شکرناب، خزین‌آباد، حاجی‌آباد، کهوانک، طیخور و وندر شهرستان آبیک نصب شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آبیک ادامه داد: نصب  آبشخورهای بتنی برای دام‌های دامدارانی که در مراتع نسبت به چرای دام اقدام می‌کنند، صورت گرفته است.

رضانژاد اضافه کرد: 50 آبشخور بتنی در هشت روستای مذکور بخش مرکزی شهرستان آبیک برای 195 بهره‌بردار که دارای هفت هزار و 400 رأس دام گوسفند و بز هستند، ساخته  و نصب شده است.

وی خاطرنشان کرد:  فصل چرا در بخش مرکزی شهرستان آبیک از نیمه خرداد ماه جاری آغاز شده و تا نیمه دوم آبان ماه ادامه دارد.

این مسئول یادآور شد: آبشخورهای بتنی برای تهیه آب بهداشتی و سالم دام‌ها در مراتع نصب و ساخته شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز