خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد:

دستگیری 11 نفر از عوامل درگیری دریکی از روستاهای کرمانشاه/زخمی شدن 2 نفر

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۳۹۰

فرمانده انتظامی استان از دستگیری 11 تن از عوامل درگیری میان 2 خانواده در یکی از روستاهای شهرستان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره درگیری در روستای پشته کش کرمانشاه که حوالی ساعت 1:30 دقیقه بامداد امروز- یکشنبه نهم تیرماه- بوقوع پیوست، ماموران پاسگاه به سرعت در محل حاضر و نسبت به برقراری امنیت در محل اقدام کردند.

وی ادامه داد: با حضور پلیس در محل مشخص شد اعضای دو خانواده بر سر خالی کردن محصول کشاورزی دچار اختلاف شده و این اختلاف منجر به درگیری با اسحله شده است. 

سردار جاویدان تصریح کرد: یکی از این خانواده‌ها پس از بازگشت از زمین کشاورزی، اقدام به خالی کردن مقدار زیادی محصول کشاورزی در کوچه محل سکونت خود کرده که با اعتراض همسایه خود مبنی بر مسدود شدن راه تردد آنها مواجه می شوند.

فرمانده انتظامی استان یادآور شد: سر همین موضوع اختلاف میان دو خانواده بالا گرفته و کار به درگیری فیزیکی و سپس تیراندازی کشیده می‌شود که بر اثر آن 2 تن زخمی می‌شوند.

وی با اشاره به انتقال افراد زخمی شده به مراکز درمانی، تصریح کرد: ماموران پس از حضور در روستا، علاوه بر پایان دادن به درگیری 11 تن از عوامل را دستگیر و 3 دستگاه خودرو را نیز توقیف می‌کنند.

سردار جاویدان در پایان تاکید کرد: پلیس با جدیت به مقابله با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی پرداخته و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی معدود نظم و امنیت جامعه را برهم زنند. 
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز