خبرگزاری کار ایران

تقویت آمادگی جسمانی؛ راهبرد اساسی یگان ویژه

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۳۸۶

فرمانده یگان های ویژه ناجا، تقویت آمادگی جسمانی را راهبرد اساسی یگان ویژه عنوان کرد و گفت: آمادگی و هوشیاری دو اصل اساسی در رسیدن به موفقیت است.

به گزارش ایلنا، سردار"حسن کرمی"در جمع کارکنان یگان ویژه استان آذربایجان شرقی،خدمتگزاری به مردم ولایت مدار و ارتقاء بازدارندگی در برابر هر نوع تهدیدی  را مهم دانست و اظهار کرد: یگان ویژه؛ نیرویی پویا، فعال و ولایی است و بحمدالله تاکنون  در مسیر تحقق آرمان های والای نظام گام های موثری برداشته و توانسته  با آمادگی کامل هر گونه تهدیدات داخلی و خارجی را با کم ترین هزینه وکمترین زمان مدیریت و دفع می کند.

وی، تقویت آمادگی جسمانی را از دیگر راهبردهای اساسی یگان ویژه برشمرد و افزود: آمادگی و هوشیاری، لازمه پیشبرد همه مأموریت ها است اما در این میان آموزش؛ رکن رکین افزایش موفقیت برای انجام و فرجام مأموریت ها می باشد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با تاکید بر اینکه مهم ترین وظیفه ما حفظ آمادگی و توانمندی است،گفت: پایه اصلی تشکیل یگان ویژه این است که شبانه روز آماده اجرای ماموریت ها باشد؛اگر ما نتوانیم در ماموریت ها عکس العمل خوبی از خودمان نشان دهیم قطعا زیر سوال می رویم بنابراین از شما  افسران و درجه داران  این یگان  انتظار است  که همیشه در سطح بسیار بالای ماموریتی باشید تا با توجه به تغییراتی که در جامعه اتفاق می افتد بتوانید مأموریت های خود را به نحو احسن انجام دهید.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: نیرو های یگان ویژه باید این آمادگی را داشته باشند تا ساعت ها در ماموریت های سخت و خاص توانایی انجام ماموریت های محوله را داشته باشد، این امر به جز با  اجرای مستمر برنامه های مختلف ورزشی و تقویت آمادگی جسمانی به دست نمی آید.  از طرفی، آمادگی علمی و بصیرتی متناسب با تهدیدات پیش رو در کنار ماموریت های سخت یگان ویژه نتیجه مطلوبی را در تامین امنیت به همراه خواهد داشت.

 این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی همواره مترصد آسیب به نظام و انقلاب اسلامی هستند، تأکید کرد:پلیس امروز باید به شرایط جامعه، آسیب ها و تهدیدات  موجود  آشنا باشد تا در زمان  لازم تدابیر  درست را اتخاذ کند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، وی در پایان ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری هفتمین دوره مسابقات سراسری کاراته یگان های ویژه ناجا، گفت: از فرمانده یگان ویژه استان آذربایجان شرقی و سایر نیروهای زیرمجموعه که با تلاش و جدیت در امر برگزاری و میزبانی مسابقات کاراته و مراسم اختتامیه زحمت فراوان کشیدند، تشکر می کنم و امیدوارم با همت و تلاش تمام کارکنان توانمند یگان های ویژه، همیشه شاهد پیشرفت و تعالی این نیرو در تمامی عرصه های ماموریتی و اجتماعی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز