خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

رسانه‌های ضدانقلاب درصدد تطهیر رژیم ستمشاهی هستند

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۲۸۲

جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: رسانه های ضدانقلاب و معاند در خارج از کشور و عوامل آنها در داخل در سناریوهای مختلف درصدد تطهیر رژیم ستمشاهی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید شبستری خیابانی در جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در استان، افزود: دشمنان اسلام و انقلاب با این کار در تلاش هستند نسل جوان را نسبت به دوران گذشته منحرف و اقدامات ضد بشری و ضد اسلامی و انسانی رژیم پهلوی را غیرواقعی نشان دهند.

وی خاطرنشان کرد: این وضعیت، رسالت و وظیفه مسوولان نظام و افراد مومن و ولایی را برای بازگو کردن واقعیت های دوران خفقان طاغوت و همچنین دستاوردهای عظیم جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف سنگین تر می کند.

شبستری ادامه داد: دشمنان ملت در شبکه های اجتماعی و فضاهای مجازی به شدت فعال شده و چنان وانمود می کنند که انقلاب اسلامی نباید صورت می گرفت که در برابر چنین هجمه ای باید تک تک افراد جامعه هوشیار بوده و واکنش های مقتضی از خود نشان دهند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی حرف های فراوانی در زمینه های مختلف بر اساس منطق و اصول علمی و عملی برای گفتن دارد، یادآوری کرد: باید این ویژگی های منحصر به فرد انقلاب اسلامی به نحو شایسته ای در دانشگاه ها و مدارس تبیین و تشریح شود.

شبستری خاطرنشان کرد: امروز یکی از وظایف بسیار مهم و اصلی مسوولان به ویژه در حوزه های دینی و فرهنگی پاسخ های شفاف به شبهات نسل جوان است.

وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت و انسجام در میان نیروهای انقلاب نیاز داریم، گفت: باید همه مسوولان فارغ از سلایق و گرایش های سیاسی و حزبی برای تقویت وحدت در میان مردم و تقویت پیوند رهبری با امت گام های موثری بردارند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی افزود: دامن زدن به حرف های دشمنان از زبان خودی ها در حقیقت حرکت در همان مسیر دشمنان انقلاب است که همه باید از چنین مسایلی به شدت پرهیز کنند.

شبستری خیابانی از مردم ایران و آذربایجان به عنوان مردمانی حق طلب، با شرافت و متعهد و ولایی نام برد که باید هر انچه در توان مسوولان است برای خدمات رسانی به آنها انجام دهند.

وی حضور گسترده و یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن را گامی بسیار مهم و موثر در مقابله با هجمه های سنگین دشمنان علیه جمهوری اسلامی عنوان و اظهار کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی همیشه و در هر برهه زمانی با حضور آگاهانه خود سد راه محکمی در برابر یاوه گویی های دشمنان و نظام سلطه بوده اند و امسال نیز به طور قطع چنین خواهد بود.

شبستری خواستار هماهنگی و تعامل بیش از پیش سازمان ها، نهادها و ارگان های مختلف اجرایی آذربایجان شرقی با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای برگزاری هر چه باشکوه تر آیین های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز