خبرگزاری کار ایران

کولیوند خبر داد:

هدفمند شدن روند درمان بیماران با سیستم MCMC

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۶۷۶

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: براساس سیستم MCMC بیماران را به‌صورت هدفمند به مراکز درمانی اعزام می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند عصر امروز در مراسم افتتاح 7 پروژه‌ مهم زیرساختی اورژانس استان گیلان در رشت اظهار داشت: از زحمات تمام عوامل دانشگاه علوم پزشکی گیلان به‌عنوان دانشگاه برتر در زمینه بی‌سیم دیجیتال و پوشش کامل نرم افزار 115 در گیلان قدردانی می‌کنم.

رئیس سازمان اورژانس کشور راه‌اندازی و بازسازی پایگاه‌های اورژانس در سراسر استان گیلان را یکی از اهداف مهم دانست و گفت: امیدوارم بتوانیم با تجهیز کامل پایگاه‌های اورژانس و فراهم آوردن آسایش برای همکاران خود در نهایت سطح سلامتی مردم و جامعه را ارتقاء دهیم و خدمات بهتری را به مردم عرضه کنیم.

وی با بیان اینکه در کار اورژانس ثانیه‌ها نیز تاثیرگذار هستند خاطرنشان کرد: هر علتی که باعث شود افراد فعال در مراکز اورژانس به محل فراخوانده شده دیر برسد ممکن است خسارت و آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به بار آورد لذا بایستی از تلاش‌ها و زحمات بی‌شمار همه افراد فعال در اورژانس قدردانی ویژه کرد.

کولیوند با اشاره به عملکرد سیستم MCMC عنوان کرد: با استفاده از این سیستم متوجه می‌شویم که کدام بیمارستان ظرفیت خالی دارد یا چه متخصصانی در آنجا حضور دارند و بر اساس آن می‌توانیم بیماران را به صورت هدفمند به مراکز مربوطه جهت انجام درمان‌های مورد نظر اعزام کنیم.

وی افتتاح این پروژه‌ها را باعث افزایش کیفیت خدمات و همچنین نظارت روی عملکرد اورژانس‌ها دانست و گفت: بایستی در استان گیلان به سیستم تروما اهمیت بیشتری داده شود و قرار است که این موضوع به صورت کشوری پیگیری و عملیاتی شود تا مردم گیلان بتوانند از خدمات این سامانه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز