خبرگزاری کار ایران

در مراسمی انجام شد؛

تجلیل امیر سرلشکر موسوی از پنج فرمانده پیشکسوت ارتش

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۶۷۰

آئین تجلیل و تکریم از پنج فرمانده پیشکسوت ارتش امروز(پنج‌شنبه) از سوی امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در ستاد آجا برگزار شد.

به گزارش ایلنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش طی مراسمی در ستاد آجا از امیر سرتیپ احمد دادبین، امیر دریادار سجاد کوچکی، امیر سرتیپ محمدحسن نامی، امیر دریادار ابراهیم اشکان و امیر سرتیپ خلبان تورج دهقانی زنگنه تجلیل کرد.

فرمانده کل ارتش در سخنانی به همین مناسبت گفت: تاریخ ایران سربلند اسلامی، سرشار از مردان بزرگی است که با شور دفاع از کیان اسلام و کشور، لباس مقدس سربازی ارتش اسلام را پوشیدند و در راه پر افتخار مجاهدت در راه خدا، از هیچ فداکاری دریغ نکردند.

وی افزود: این فرماندهان و پیشکسوتان عزیز از ستارگان درخشان آسمان کشور پهناور ایران اسلامی هستند که با عشق به وطن، به ارتش پیوستند و در طول دوران خدمت ارزشمند خود خاطرات ماندگاری از ایمان، درایت، اخلاص و سلحشوری از خود برجای گذاشتند.

امیر سرلشکر موسوی با تاکید بر اینکه شما پیشکسوتان از ارتش جدا نیستید و ارتش نیز هیچ‌گاه از شما جدا نخواهد بود، گفت: نسل ما ارتش را با پیشکسوتانی چون شما می‌شناسد و شما با ارتش و افتخارات آن عجین شده‌اید.

وی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره خود را مدیون انسان‌های وارسته، بی‌ریا و گمنامی می‌داند که تنها به امید رضای خدا گام برداشتند، قلم زدند و سخن گفتند و بهترین جبران کننده این مجاهدت‌ها خداوند متعال است.

در ادامه فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اهدای یک قطعه سینه آویز سپاس ارتش، از «امیر سرتیپ احمد دادبین فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش»، «امیر دریادار سجاد کوچکی فرمانده اسبق نیروی دریایی ارتش»، «امیر سرتیپ محمدحسن نامی معاون اسبق اطلاعات و رئیس گروه مطالعاتی محیط شناسی و تهدید شناسی مرکز مطالعات راهبردی ارتش»، «امیر دریادار ابراهیم اشکان فرمانده اسبق ناوگان جنوب نیروی دریایی و مشاور فرمانده کل ارتش» و «امیر سرتیپ خلبان تورج دهقانی زنگنه فرمانده سابق آشیانه جمهوری اسلامی ایران» تقدیر و تشکر کرد.

در این مراسم، امیر سرتیپ محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر سرتیپ حسن شاه صفی جانشین رئیس ستاد ارتش، امیر سرتیپ احمد پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش و فرماندهان نیروهای زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز