خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل ارتش در گلستان:

تمام مشکلات با اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولان برطرف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۵۴۰

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: هر زمان که مردم در صحنه حضور داشته باشند، هیچ جای نگرانی نیست و همدلی، اتحاد و همبستگی بین مردم و مسئولین برگ برنده تمام مشکلات است.

گزارش ایلنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در دومین روز از بازدید از مناطق سیل‌زده استان گلستان با حضور در جمع مردم شهر آق‌قلا ضمن تشکر و تقدیر از صبر و شکیبایی مردم این منطقه، گفت: همرزمان شما در ارتش با همت و پشتکار در تلاشند با باز کردن دهانه گرگان‌رود حجم زیادی از سیلاب را به دریا منتقل و تخلیه آب با سرعت بیشتری ادامه یابد.

وی با بیان این موضوع که گروه ۴۴۴ رزمی مهندسی نیروی زمینی ارتش با تعریض و عمق‌دهی کانال ملت خطر آبگرفتگی در این نقطه از منطقه را کاهش داده، اظهار داشت: با تلاش مهندسان و کارکنان ارتش شش پل در جاده اینچه‌برون به آق قلا احداث و با بازگشایی این مسیر وسایل نقلیه می‌توانند، تردد کنند.

فرمانده کل ارتش با اشاره به اعزام یک دستگاه بارج از ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جهت تسریع در لایروبی گرگان‌رود، تصریح کرد: در صورتی که شرایط جوی مساعد اجازه دهد یک دستگاه لایروب فوق سنگین و مجهز از پایگاه دریایی خرمشهر توسط دو فروند هواپیمای باربری نیروی هوایی ارتش امروز به این منطقه اعزام و می‌توان این نوید را به مردم گمیشان و آق قلا داد که حجم زیادی از سیلاب جمع شده در این دو منطقه به دریای خزر منتقل می‌شود.

موسوی از برپایی اردوگاه برای خانواده‌هایی که منازل خود را از دست داده‌اند خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای این حادثه ارتش جمهوری اسلامی ایران به برپایی اردوگاه به همراه بیمارستان صحرایی و آشپزخانه، خبازخانه، حمام سیار و ارسال اقلام غذایی بهداشتی درمانی و برپایی توانست اسکان خانواده‌هایی که سرپناه لازم را نداشته و خطر آن را تهدید می‌کند، اقدام کرده است.

وی درخصوص دلایل خارج نشدن سیلاب به دریا ابراز داشت: در سال‌های گذشته با تعرض به حریم طبیعت و تغییر شرایط واقعی طبیعی با احداث جاده، پل و غیره و تعرض بر حقوق طبیعت باعث مشکلاتی از این دست در این مناطق شدیم.

فرمانده کل ارتش با تاکید بر همدلی و اتحاد بین مردم و مسئولان، ابراز داشت: در این حادثه همه مسئولان با هر نوع سلایق به پای کار آمدند و همراه مردم در همه صحنه حضور داشتند و بی‌شک رمز موفقیت و پیروزی در برابر همه مشکلات اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز