خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ورزش و جوانان تایباد مطرح کرد:

اضافه شدن سه رشته به فعالیت‌های ورزشی در تایباد

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۶۳۰

رئیس اداره ورزش و جوانان تایباد گفت: 35 هیات ورزشی در رشته‌های مختلف در این شهرستان فعالیت دارند که از سال گذشته سه رشته اسب‌سواری، باستانی و نجات غریق به این مجموعه ورزشی افزوده شد.

محمد علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، افزود: اکنون 70 مربی ورزشی شامل 45 مربی آقا و 25 مربی خانم در رشته‌های مختلف حدود سه هزار ورزشکار سازمان یافته را آموزش می‌دهند.

وی اظهار کرد: هفت باشگاه ورزشی در بخش خصوصی  و پنج سالن ورزشی دولتی در این شهرستان دایر است و با توجه به نرخ جمعیت منطقه وجود یک استخر برای ترویج ورزش آبی بسیار کم است.

علی‌محمدی مطرح کرد: پارسال تایباد میزبان مسابقات فوتسال کشوری بود و توانست مقام دوم را از آن خود کند همچنین قهرمانان کشتی در 6 دوره مسابقات مرحله استانی به صورت پی در پی بر سکوی نخست ایستادند. سال‌گذشته تیم فوتبال این شهرستان در مسابقات استانی‌جایگاه اول را به این خطه مرزی اختصاص داد.

وی بیان کرد: از دیگر اقدامات مهم این اداره افتتاح جاده تندرستی است که از بین ۲۹ شهرستان استان خراسان رضوی، برای اولین بار در تایباد افتتاح خواهد شد.

رییس اداره ورزش و جوانان تایباد گفت: برای ساخت و احداث این جاده اعتبار سه میلیارد ریال هزینه شده است و به زودی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز