خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

صالحی درگذشت نماینده نطنز را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۳۱۶

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی درگذشت دکتر مرتضی صفاری نطنزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام علی‌اکبر صالحی بدین شرح است:

کُلُّ مَنْ عَلَیْهَا فَان وَیَبْقَی وَجْهُ رَبِّکَ ذُو الْجَلَالِ وَالْإِکْرَامِ

با نهایت تأسف و تألّم، خبر درگذشت خدمتگزار صدیق نظام اسلامی، جناب آقای دکتر مرتضی صفاری نطنزی نماینده محترم مردم شریف نطنز، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی را دریافت نمودم.
آن فقید سعید، افزون بر تلاش مجدّانه و متعهدانه در راستای تحقّق اهداف دستگاه دیپلماسی کشور و حضور مؤثر و راهگشا در کمیسیون امنیّت ملّی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، همراهی همدلانه با تلاشگران صنعت هسته ای کشور را وظیفه دینی و ملّی خویش تلقی می نمود و با حسن سلوک، متانت و بزرگواری مثال زدنی خویش، تا واپسین روزهای حیات، احقاق حقوق مردم شریف نطنز ، آران و بیدگل را وجهه همّت خویش قرار داد و نقشی ماندگار از خود به یادگار نهاد.
اینجانب ضمن عرض تسلیّت به خانواده معزّز و مکرّم ایشان، ریاست و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کارگزاران سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران بویژه از درگاه ایزد منّان برای آن مرحوم مغفور، علوّ درجات مسئلت می نمایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز