خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

گلایه عضو شورای شهر خلیل‌آباد از شیوه انتخاب معین اقتصادی در این شهرستان

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۹۷۲

عضو شورای شهر خلیل‌آباد گفت: بعد از کش و قوس‌های فراوان و پس از سه بار به تعویق افتادن سفر استاندار خراسان رضوی، بالاخره آخرین و در عین حال کوتاه‌ترین سفر استانی وی به مدت ۵۵ دقیقه مفید اتفاق افتاد.

 به گزارش خبرنگار  ایلنا از خلیل آباد، سید حسین بهشتیان در این خصوص گفت: سفری که به زعم نگارنده حداقل آورده ها را برای شهرستان داشت، اما از همه اینها که بگذریم شیوه انتخاب معین‌های اقتصادی بی شک بزرگترین اهانت به مردم شهرستان خلیل آباد و بخصوص سرمایه گذاران بود. 

وی گفت: سه نفر معین اقتصادی معرفی شده، دو نفر حتی هزار تومان در خلیل آباد سرمایه گذاری نکرده اند و از کارخانه ایران رشته هم افرادی مقبول تر از نفر سوم قابل معرفی بودند. این در حالی است که یکی از معین‌های اقتصادی فوق الذکر، در شهرستان دیگری هم به عنوان معین معرفی شده است.

بهشتیان ادامه داد: این فرد با وجود دریافت کل سهمیه جو و ذرت شهرستان خلیل آباد در سال گذشته، هیچگونه گزارش مکتوبی مبنی بر چگونگی تقسیم نهادهای دامی دریافتی یا خوراک دام تولید شده از آنها در بین دامداران،به مردم ارایه نداده است.

عضو شورای اسلامی خلیل آباد افزود:بدیهی است انتخاب این افراد با هر نیتی و توسط هر شخصی، اشتباه بوده و باعث ناامیدی سرمایه گذاران واقعی در خلیل آباد گردیده است.

وی افزود: بعد از کم تدبیری ها و کم لطفی های انجام شده در امر انتصاب‌ها در شهرستان، معرفی معین‌های بی‌ربط و غیر خلیل آبادی نشانگر این موضوع است که افرادی از درون ارکان تصمیم گیری و تصمیم سازی هنوز نیازی به مشورت در خود نمی‌بینند و این بزرگترین معضل فعلی خلیل آباد است.

عضو شورای اسلامی شهر خلیل آباد و شورای اسلامی استان تاکید کرد: البته برخورد سریع و قاطعانه فرماندار با این اشتباه فاحش، که جای تشکر و قدردانی دارد نوید بخش آینده ای روشن،تحت مدیریت وی برای خلیل آباد خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز