خبرگزاری کار ایران

سفر یک روزه معاون امور اقتصادی استاندار گیلان به لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۶۲۹

معاون امور اقتصادی استاندار گیلان در راستای حضور هفتگی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و معاونین استانداری در شهرستان‌ها به شهرستان لاهیجان سفر کرد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان،  سفر مدیران دستگاه های اجرایی و معاونین استاندار به شهرستان‌ها با هدف تسریع انجام امور، تحقق مطالبات مردم و همچنین پیگیری پیشبرد اهداف دولت در راستای تحقق شعار سال در استان انجام می گیرد.

جلسه رفع موانع تولید و بررسی اجرای شیوه نامه های ساماندهی آب بندان ها و رودخانه ها و شناگاه ها و بازدید از مهم ترین پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری باحضور مهندس آرش فرزام صفت معاون امور اقتصادی استانداری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزارشد.

دراین جلسات ضمن بیان مشکلات تولیدکنندگان کارخانه های تولیدی و برخی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی موانع موجود بررسی و درمورد مسائل رونق مالی و توسعه فضای تولید واشتغال، ارائه راهکار و تصمیم گیری شد.

آرش فرزام صفت در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گیلان در شهرستان لاهیجان افزود: ۱۵و احد نیمه تمام با یک هزار اشتغال جدید در شهرستان لاهیجان درحال ساخت وتکمیل شدن هستند که اولین اقدام، کمک به این واحدها است تا بتوانند بزودی به بهره برداری برسند و به تولید خود ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: از محل تسهیلات روستایی ۳۵ میلیارد تومان برای شهرستان لاهیجان تعریف شده است که تاکنون ۲۵ میلیارد ریال آن پرداخت شده است و مشکلات ۱۵و احد صنعتی و تولیدی شهرستان لاهیجان نیز روز دوشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور مدیران کل حوزه اقتصاد و صنعت استان گیلان و شهرستان لاهیجان در فرمانداری این شهر بررسی شد.

وی اظهارداشت: بسیاری از مشکلات واحدهای اقتصادی و تولیدی خارج از مدیریت یک شرکت و یا واحد است و تلاش می‌شود به این مشکلات رسیدگی و در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات این واحدهای تولیدی اقدام و به آنها کمک شود تا به فعالیت اقتصادی خود ادامه دهند و به چرخه تولید برگردند که چند واحد از این واحدها، واحدهای بزرگ صادرات محور هستند.

وی تصریح کرد: اشتغال مهمترین اولویت در واحدهای اقتصادی است که مورد حمایت قرار می‌گیرد تا مشکلی در روند کار ایجاد نشود و از تولید آنها نه تنها کاسته نشود بلکه چندبرابر افزایش یابد.

درادامه این سفر مسئولان شهرستانی و استانی با هدف نظارت بر نحوه عملکرد، و همچنین بررسی وضعیت کارخانه ها از برخی کارخانجات تولیدی بازدید کردند.

همچنین با حضور معاون امور اقتصادی استاندار گیلان جلسه بررسی اجرای شیوه نامه آب بندان ها، مباحث مربوط به ساماندهی رودخانه‌ها و ایجاد بستر برای سرمایه گذاری در فرمانداری شهرستان لاهیجان مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

گفتنی است در این سفرها معاونین استاندار با همراهی مدیران کل ستادی استانداری و مدیران مرتبط ادارات استانی به صورت منظم و مستمر تا ابتدای بهمن در ۱۶ شهرستان حضور می یابند.

برگزاری نشست های حمایت از رونق تولید و اشتغال ،بررسی آخرین وضعیت پروژه های کلان عمرانی و اقتصادی و فرهنگی،دیدار با اقشار و اصناف و سازمان های مردم نهاد از مهم ترین برنامه های این سفرها است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز