خبرگزاری کار ایران

سرپرست دفتر آموزش و پژوهش استانداری زنجان تاکید کرد:

ضرورت ایجاد پست پژوهش و تحقیق در ادارات استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۷۷

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه زنجان با اشاره به اقدامات در زمینه پژوهش در سال جاری گفت: باید پژوهش وارد زندگی مردم شود.

زنجان _ ایلنا: سرپرست دفتر آموزش و پژوهش استانداری زنجان گفت: در سال جاری برنامه‌های این هفته در قالب میزگرد‌ها در طول هفته پژوهش مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، پرویز خالقی سرپرست دفتر آموزش و پژوهش استانداری زنجان امروز سه شنبه(۲۶) آذر در آیین مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران نمونه استان زنجان با تبریک هفته پژوهش اظ‌هار داشت: بحثعلم و پژوهش مقطعی نیست و باید به امر پژوهش در طول سال توجه شود.

وی با بیان اینکه در صورت استمرار پژوهش می‌تواند در جامعه کارآیی لازم را داشته باشد، خاطرنشان کرد: باید به امر پژوهش در طول سال توجه شده و راهکارهای جدی برای ارتقای آن یافت.

این مسئول با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش در استان زنجان تصریح کرد: در سال جاری برنامه‌های این هفته در قالب میزگرد‌ها در طول هفته پژوهش مورد توجه قرار گرفته است.

وی برگزاری مراسم تجلیل از پژوهشگران را از دیگر برنامه‌های این هفته دانست و افزود: دستگاه‌های اجرایی نیز برنامه‌های مختلفی را در این زمینه برگزار کرده و می‌کنند.

خالقی با اشاره به جایگاه پژوهش در جامعه خاطرنشان کرد: باید جایگاه پژوهش در جامعه ارتقا یابد.

وی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش دستگاه‌های اجرایی و مراکز علمی استان خبر داد و افزود: این نمایشگاه با عنوان نمایشگاه محصولات علمی و فناروی ۳۰ آذر و یکم دی ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش با عنوان اشتغال، توسعه و کارآفرینی از سوی دانشگاه جامع علمی و کاربردی تصریح کرد: این نمایشگاه روزهای ۱۶،۱۷ و ۱۸ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی فقدان پست کار‌شناسی پژوهش در ادارات دولتی را حلقه مفقوده پژوهش در کشور دانست و افزود: ضروری است برای ارتقای پژوهش در ادارات این پست ایجاد شود.

خالقی از نبود بانک اطلاعاتی پژوهشگران استان نیز گله کرد و گفت: به زودی این بانک اطلاعاتی تشکیل می‌شود.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه زنجان نیز در ادامه این مراسم بر ضرورت توجه به امر پژوهش در جامعه تاکید کرد و گفت: باید پژوهش وارد زندگی مردم شود.

صبا از برگزاری میزگردهای تخصصی در طول هفته پژوهش در زنجان خبر داد و گفت: تاکنون این میزگرد‌ها خروجی مطلوبی داشته است.

وی در پایان بر ضرورت توجه به مشکلات و نیازهای استان تاکید کرد و گفت: باید با پژوهش مشکلات استان با احصای نیاز‌ها بر طرف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز