خبرگزاری کار ایران

امروز در زنجان صورت گرفت؛

هم اندیشی مؤسسات خیریه بهزیستی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۴۹۱

اولین جلسه هم اندیشی مؤسسات خیریه بهزیستی زنجان با حضور مدیر عامل ۲۰مؤسسه برگزار شد.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان، گفت: مراکز غیر دولتی و مؤسسات خیریه بازوان توانمند بهزیستی هستند.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، مرتضی مکاریان مدیر کل بهزیستی استان زنجان در اولین جلسه هم اندیشی موسسات خیریه بهزیستی زنجان با حضور مدیر عامل ۲۰ موسسه، گفت: خروجی همکاری و تعامل بهزیستی و خیرین یکسان است و هر دو در راستای بهبود زندگی مددجویان و کمک به آن‌ها فعالیت می‌کنند.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان افزود: اعتقاد داریم در بهزیستی می‌توان به کمک خیرین کارهای بزرگی انجام داد و بسیاری از موانع پیش رو در حوزه اشتغال را با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در استان را مرتفع نمود.

وی با اشاره به نقش مؤسسات خیریه در برقراری ارتباط با مددجویان و همکاری با بهزیستی در جهت شناسایی مشکلات و ارائه راهکار‌ها اظهار داشت: مراکز غیر دولتی و مؤسسات خیریه بازوان توانمند بهزیستی هستند.

در ادامه این جلسه ملکی، معاون مشارکت‌های مردمی، گفت: این هم اندیشی با هدف آسیب‌شناسی و بررسی راه‌های تعامل بیشتر با بهزیستی برگزار شد.

معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مؤسسات غیر دولتی بهزیستی استان زنجان خاطر نشان کرد: چگونگی ارتباط عمیق و مستمر، چگونگی تعامل مؤسسات و بهزیستی، مؤسسات و نقش آن‌ها در بهبود زندگی مددجویان و استراتژی‌های پیش رو جهت رسیدن به هدف از موضوعاتی بود که در این جلسه بررسی شد.

وی با اعلام به ثبت رسیدن ۵۰مرکزخیریه تحت نظارت بهزیستی تصریح کرد: بهزیستی به دلیل تنوع و تعدد فعالیت‌ها و خدمات و تعداد بالای جامعه هدف خود بدون حضور مردم و خیرین قادر به رفع مشکلات آن‌ها نیست.

وی از عدم وجود بانک اطلاعاتی مددجویان جویای کار در بهزیستی خبر داد و اظهار داشت: جهت تکمیل بانک اطلاعاتی مورد نیاز کارفرمایان و تسهیل در امر اشتغال آن‌ها بزودی با کمک خیرین بانک اطلاعاتی تشکیل خواهد شد.

وی تغییر از وضع فعلی و رسیدن به شرایط مطلوب را از دیگر اهداف برگزاری این هم اندیشی عنوان کرد و خواستار حضور پر رنگ‌تر خیرین و مؤسسات خیریه در بهزیستی و تأثیر آن در زندگی مددجویان شد.

در این جلسه مدیران عامل مؤسسه روزبه، ‌ام اس، انجمن‌های ناشنوایان، نابینایان، مؤسسات خیریه شهرستانهای ابهر و طارم، خانه خیرین و… حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز