خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران خبر داد:

برگزاری جشنواره مهارت آموختگان برتر کارآفرینی آموزش فنی و حرفه ای مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۳۰۰

سید حسین درویشی از برگزاری جشنواره مهارت آموختگان برتر کارآفرین سال 98 آموزش فنی و حرفه ای مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید حسین درویشی با اعلام این خبر افزود: مهارت آموختگان مراکز آموزش دولتی و همچنین مهارت آموختگان آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد که تاریخ صدور گواهینامه مهارت آنان 95/07/01 الی 96/07/01 بوده، پس از مهارت آموزی اقدام به راه اندازی کسب و کار مرتبط نموده و حداقل یک نفر را به کارگیری نموده اند، مجاز به شرکت در جشنواره و تکمیل فرم های مربوطه خواهند بود.

وی گفت: لازم است مستندات منطقه جغرافیایی محل راه اندازی کسب و کار در محل مربوطه درج و با توجه به جدول فهرست مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، امتیاز مربوطه تخصیص می یابد.درمرحله استانی، نفراول تاپنجم دارنده بالاترین امتیاز مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

مدیر جشنواره مهارت آموختگان برتر آموزش فنی و حرفه ای در سال 98 با بیان اهداف و شرح وظایف هر یک از ارکان اظهار داشت:

متقاضیان شرکت در این جشنواره ابتدا کد ملی خود را به شماره 30000167 پیامک نموده تا ضمن اعلام آمادگی حضور در این جشنواره نموده تا از سوی مرکز آموزش فنی و حرفه ای محل سکونت آنان دعوت برای ارایه مدارک صورت پذیرد.

درویشی ادامه داد: ارزیابان این جشنواره که کارشناسان مشاوره مراکز آموزش فنی و حرفه ای می باشند ضمن اخذ مدارک مثبه کامل شامل گواهینامه مهارت، جواز کسب، مدرک تحصیلی، کارت پایان خدمت، لیست پرسنل شاغل در مجموعه کاری و ... با حضور در محل کار کارآفرین تصاویر کاملی که گویای محل کار، دستگاه ها، نیروهای در حال کار، بخش اداری و مدیریتی کارآفرین، عکس دسته جمعی کارآفرین و پرسنل مربوطه را تهیه و به انضمام مدارک به دبیرخانه جشنواره مستقر در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران ارسال می نماید و دبیرخانه مذکور پس از بررسی تمامی مستندات 5 نفر از کارآفرینانی که بیشترین امتیاز را کسب نمودند به ستاد جشنواره در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور معرفی می نمایند تا این افراد با کارآفرینان سطح کشور به رقابت بپردازند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران افزود: در هفته ملی مهارت که از 31 تیرماه لغایت 6 مرداد ماه خواهد بود از 5 نفر از کارآفرینان برتر کشور در مراسم باشکوهی تقدیر خواهند شد.

لازم به ذکر است حداکثر مهلت ثبت نام و ارایه مدارک از طریق سامانه پیامکی 30000167  و ارایه مدارک به مراکز آموزش فنی و حرفه ای تا روز دوشنبه مورخه 11/4/98 می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز