خبرگزاری کار ایران

اکسسوری مردانه، انواع و نحوه استفاده از آنها

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۲۳۳

فروشگاه اینترنتی ایشومر ، فروشگاهی معتبر و به روز است که می تواند نیازهای شما را از انواع محصولات ، به راحتی تامین نماید.

ایلنا؛ در فروشگاه اینترنتی ایشومر شما می توانید تمامی محصولات مربوط به اکسسوری مردانه از قبیل : کراوات ، پاپیون ، دستمال جیب ، سنجاق کت ، دکمه سر دست و ... را  خریداری و ست نمایید.

آقایان محترم اگر به میهمانی  ، مراسم رسمی و یا نیمه رسمی دعوت شده اید و می خواهید ظاهری متفاوت و به روزی را تجربه نمایید ، از فروشگاه اینترنتی ایشومر دیدن فرمایید

شما می توانید خرید از ایشومر را با رضایت خاطر انجام دهید ، زیرا تمامی محصولات آن با کیفیت بالا و با قیمت های پایین در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

اکسسوری مردانه، انواع و نحوه استفاده از آنها

برای رفتن به یک مجلس رسمی ، نیمه رسمی و یا داشتن استایلی تک و منحصر به فرد حتما از دستمال جیب ها استفاده نمایید ، این اکسسوری مردانه کوچک مربعی شکل را با تاهایی زیبا و متنوع را می توانید با انواع کراوات و یا پاپیون ها استفاده نمایید. تنها لازم است رنگ دستمال جیب با کراوات یا پاپیون شما هماهنگی داشته باشد. علاوه بر آن از نظر طرح و یا جنس پارچه نیز می توانید هماهنگی لازم را بین این اجزا از اکسسوری مردانه انجام دهید.

کافیست به جزئیات بیشتر توجه نمایید تا استایلی متفاوت و به روز را تجربه کنید.

علاوه بر این اکسسوری های آقایان نیاز به سنجاق کت و دکمه سر دست نیز از ضروریات است. رنگ این محصولات را نیز با دیگر اجزای لباس تان هماهنگ سازید. به عنوان مثال رنگ ساعت و رنگ سگک کمربند را می توانید با این محصولات از اکسسوری مردانه هماهنگ نمایید ، این روش بهترین راه برای ایجاد تعادل بصری بین لباس هایتان و اکسسوری های هماهنگ با آن می باشد.

بهترین ها را از فروشگاه اینترنتی ایشومر بخواهید و شیک و مدرن به نظر آیید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز