خبرگزاری کار ایران

نجات جان کارگر ۲۷ ساله از زیر آوار

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۸۶۹

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از نجات جان یک کارگر ۲۷ ساله به دلیل ریزش آوار یک ساختمان در حال تخریب در خیابان نظام‌آباد خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۲:۲۱ ظهر امروز یک مورد حادثه آوار در یک منزل قدیمی در محله نظام‌آباد، خیابان لشکر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک منزل قدیمی دو طبقه بود که کارگران در آنجا مشغول تخریب آن بودند و به یکباره بخشی از دیوارها و سقف‌های داخلی ساختمان تخریب می‌شود. همزمان با رسیدن نیروهای آتش‌نشانی یک نفر از کارگران از زیر آوار خارج شده بود اما نفر دوم در زیر آوار گرفتار شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به سرعت وارد عمل شده و همزمان با آواربرداری عملیات جستجو را نیز آغاز کردند. پس از دقایقی آتش‌نشانان موفق شدند سریعا محل فردی را که در زیر آوار گرفتار شده بود مشخص کرده و با احتیاط کامل نسبت به خارج کردن این فرد اقدام کنند.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان موفق شدند این کارگر تبعه افغانستانی را که در حدود ۲۷ سال سن داشت از زیر آوار خارج کنند، تصریح کرد: این فرد خوشخبتانه زنده بود اما دچار آسیب‌دیدگی‌هایی شده بود که برای درمان تحویل عوامل اورژانس شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: دقایقی قبل در ساعت ۱۲:۴۸ این عملیات به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز