خبرگزاری کار ایران

با بهترین خطوط هوایی، پرواز کنید

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۴۶۱

چندین ساعت معلق بودن بین هوا و عدم دسترسی به هیچ‌چیزی، کمی نگران‌کننده است! اما انتخاب‌های مناسب قبل از سفر دلهره و سختی را از بین می‌برد. خطوط هواپیمایی اتریشی با امکانات ویژه خیال مسافران خود را در طول پرواز راحت کرده است.

به گزارش ایلنا ، بنابر اعلام آژانس هواپیمایی ستاره ونک، هواپیمایی اتریشی بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی اتریش و زیرمجموعه شرکت هواپیمایی لوفت هانزا است. اتریشی که در زمره ایرلاین‌های بزرگ دنیا است، همواره سعی و کوشش خود را در راستای راحتی مسافران قرار داده تا آن‌ها برای یک سفر هوایی دلهره‌ای نداشته باشند.

خطوط هوایی اتریشی، باتجربه فراوان در امر پرواز؛ سفر چندساعته شمارا در آسمان تبدیل به "اتوبوس مدرسه جادویی خانم فریزل" می‌کند، که هرگز دوست نداشته باشید به مقصد برسید.

در ادامه با راه‌حل و امکانات هواپیمایی اتریشی آشنا می‌شویم.

برای مسافرت‌های هوایی، لباس راحت بپوشید

به‌خودی‌خود ساعت‌ها نشستن بر روی صندلی خسته‌کننده است و اگر لباس مناسبی هم به تن نکرده باشید خستگی شما مضاعف می‌شود. پوشیدن لباس‌های تنگ، ضخیم، چندلایه و حتی کفش پاشنه‌بلند را هنگام پرواز فراموش کنید.

زمانی که شما البسه تنگ به تن دارید، جریان خون‌رسانی به بدن را مختل می‌کنید و همین امر باعث گزگز کردن، درد گرفتن عضلات، نفخ شکم، دل‌درد و.. می‌شود. پس پوشیدن لباس مناسب، سلامتی شما را تضمین می‌کند.

کفش‌های پاشنه‌بلند و لژ دار، نشستن و راه رفتن در فضای کوچک هواپیما را سخت می‌کند به‌علاوه اگر پرواز طولانی داشته باشید باعث ورم پا هم می‌شود.

زمانی که در فصل سرما مسافرت می‌کنیم، مسلماً لباس‌های بافتنی، پشمی و کلفت بر تن داریم. قبل از ورود به هواپیما آن‌ها را تعویض کنید تا هنگام نشستن بدنتان به‌راحتی تکان بخورد و باعث اذیت شما نشود.

در آخر اگر شیک‌پوش هستید و دوست دارید لباس‌های مارک‌دار، تنگ، مجلسی با کفش پاشنه‌بلند بپوشید، باید بگویم که جای آن در کابین هواپیما نیست چون در طولانی‌مدت از شما چیزی جز زیبای خفته نمی‌سازد.

با بهترین خطوط هوایی، پرواز کنید

برای استراحت به سالن‌های مخصوص فرودگاه بروید

هنگام صدور کارت پرواز تا حرکت هواپیما معمولاً زمان طولانی سپری می‌شود. مسافران در این زمان مجبور هستند که در سالن‌های شلوغ فرودگاه منتظر بمانند. اما ایرلاین‌ها با ارائه سالن‌های ویژه‌ای تحت عنوان CIP آرامش مسافران خود را تضمین می‌کند.

به‌طور مثال مسافرانی که بلیط وین را دارند در سالن مخصوص فرودگاه وین خدماتی را دریافت می‌کنند. فضای آرام، منظره منحصربه‌فرد و خوراکی‌های بسیاری که در این سالن وجود دارد، انتخاب مناسبی برای گذر زمان است.

سرگرم‌های متنوع در طول پرواز

پروازهایی که ممکن است ساعت‌ها طول بکشد همیشه خسته‌کننده بوده است. اما خطوط هوایی اتریشی این دغدغه را از بین برده و با ارائه برنامه‌های سرگرم‌کننده، آرامش روانی مسافران خود را تأمین می‌کند.

فهرست برنامه‌های اتریشی به حدی زیاد است که شاید حسرت لذت بردن از همه آن‌ها در مسافت‌های کوتاه به دل آدمی بماند.

جدیدترین شماره روزنامه و مجلات روز در اختیار شما قرار می‌گیرد و اگر علاقه‌ای به مطالعه دیجیتال باشید نسخه PDF آن به گوشی، لب تاپ و یا تبلت شما ارسال می‌شود.

از فیلم دیدن خوشتان می‌آید؟ فیلم دیدن در ارتفاع چند هزار پایی چطور؟ بیش از 350 ساعت محتوای تصویری که شامل به‌روزترین اثر هنری جهان است و خطوط اتریشی در طول پرواز برای شما به نمایش می‌گذارد.

اینترنت مخصوص هواپیمایی اتریشی FlyNet امکان ورود به دنیای وب و مجازی را در بالاترین ارتفاع زمین هم امکان‌پذیر می‌کند.

لیستی از آهنگ‌های آرام که در طول پرواز اسباب آرامش شما را  فراهم می‌کند.

با بهترین خطوط هوایی، پرواز کنید

وعده‌های غذایی دلخواه، خود را سفارش دهید

دوست دارید هنگام پرواز چه غذایی میل کنید؟ هواپیمایی اتریشی منوی غذایی را در اختیارتان می‌گذرد که شما را راضی نگه‌دار و گرسنه در هوا معلق نمانید.

در مسافت‌های کوتاه با میان وعده و در مسافت‌های طولانی با وعده غذایی کامل از مسافران اتریشی پذیرایی می‌شود. کافی ست هنگام رزرو بلیت هواپیما و یا 24 ساعت قبل از پرواز، لیست خوراکی‌هایی که با ذائقه شما مناسب است را انتخاب کنید و وسط آسمان نگران خوردوخوراک خود نباشید.

با بهترین خطوط هوایی، پرواز کنید

آژانس هواپیمایی ستاره ونک یکی از نمایندگان رسمی هواپیمایی اتریشی است که در طول سال‌ها با ارائه خدمات این خطوط، صاحب افتخارات و عناوین بی‌شماری از این شرکت شده است.

مسافرانی که قصد پرواز با هواپیمایی اتریشی را دارند، می‌توانند به آژانس مراجعه و یا با شماره 88880000-021 تماس حاصل فرمایند و برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز