خبرگزاری کار ایران

واکنش سخنگوی نیروهای مسلح یمن به ادعای عربستان مبنی بر سرنگونی پهپاد انصار الله

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۵۹۲

سخنگوی نیروهای مسلح یمن ادعاهای واهی عربستان سعودی مبنی بر سرنگونی پهپاد متعلق به جنبش انصار الله را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره،‌ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن ادعاهای عربستان سعودی درباره سرنگونی پهپاد متعلق به انصار الله که از سمت الحدیده شلیک شده بود را تکذیب کرد. 

سریع در صفحه فیسبوک نوشت: «در پاسخ به اعلام ائتلاف متجاوز مبنی بر سرنگونی پهپاد، یگان پهپادی هیچ عملیات مشابهی در ۱۲ ساعت گذشته انجام نداده است». 

وی در ادامه افزود:‌ «ادعای ائتلاف متجاوز درباره سرنگونی پهپاد دروغ است و ما جزئیات هر عملیاتی را که انجام دهیم لحظه به لحظه گزارش می‌دهیم».

سریع در ادامه گفت:‌ «این ادعا در راستای مانع تراشی در مسیر توافق صلح سوئد است».

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد که دشمن از هیچ عملیاتی پیش از وقوع آن خبر نداشته و هنگامیکه به هدف مورد نظر اصابت می‌کنند،‌ غافلگیر می‌شود. 

وی گفت که سامانه‌های موشکی پاتریوت دیگر در برابر هیچ مانعی قرار نگرفته و به طور دقیق به هدف اصابت می‌کنند. 

عربستان سعودی پیش از این مدعی شده بود که نیروهای هوائی ائتلاف متجاوز دو پهپاد متعلق به جنبش انصار الله را که از سمت الحدیده به مواضع سعودی شلیک شده بود، سرنگون کردند. 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز