خبرگزاری کار ایران

حسینی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

استانداردسازی گرمایشی مدارس تا اول مهر انجام می‌شود/ اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای بحث بهسازی و نوسازی مدارس

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۴۲۰

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: موضوع استانداردسازی گرمایشی مدارس تا اول مهر به انجام خواهد رسید؛ چراکه همواره در بحث‌های حرارتی مدارس ما آسیب‌پذیر هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدجواد حسینی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: بنده دو وعده مطرح کردم که یکی مربوط به مدارس خشت و گلی به جز مدارس سیستان و بلوچستان بود؛ چراکه تعدادشان اندکی بیشتر است و به آنها طی برنامه خاصی رسیدگی خواهیم کرد ولی به وضعیت سایر مدارس تا پیش از مهرماه رسیدگی خواهیم کرد. 

وی ادامه داد: علاوه بر این مساله، موضوع استانداردسازی گرمایشی داریم که تا اول مهر به انجام خواهد رسید؛ چراکه همواره در بحث‌های حرارتی مدارس ما آسیب پذیر هستند. 

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در خصوص بازسازی مدارس در مناطق سیل‌زده هم گفت: دوستان ما به مدارس سیل‌زده به طور ویژه رسیدگی کردند و تقریبا می‌توانیم بگوییم در اول مهر دانش‌آموزی نخواهیم داشت که برای درس خواندن مدرسه‌ای برایش مهیا نباشد. 

وی افزود: گرچه نمی‌توانیم همه آن مدارس را به حالت استاندارد بازگردانیم اما یک سوم مدارس ما همچنان به جهت مقاوم‌سازی با مشکل مواجه است که با کمک خیرین مدرسه‌ساز و اعتباراتی که در خود دولت مشخص شده اقدامات لازم را انجام می‌دهیم. 

حسینی ادامه داد: در همین امسال علیرغم همه محدودیت‌ها ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای بحث به‌سازی و نوسازی مدارس در نظر گرفته شده و در سال ۶۰، هفتاد درصد مدارس ما غیرمقاوم بود و با فعالیت‌های صورت گرفته این رقم به سی درصد کاهش پیدا کرده است. 

ادامه دارد... 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز