خبرگزاری کار ایران

وزیر دادگستری‌:

دولت به طور جدی نیازمند همکاری بخش خصوصی است/ بخشی از بزهکاری ها ناشی از بیکاری است

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۱۷۸

وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه تولید در این شرایط کار بسیار دشواری است، گفت: دولت به طور جدی نیازمند همکاری بخش خصوصی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا آوایی در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد با بیان اینکه لازم است در هرکجا از بخش خصوصی حمایت شود، اظهار داشت: بخش خصوصی امروز هر کجا که ورود می کند باید درها به روی او باز باشد چون با چنین شرایطی تولید خود را ادامه داده و برای اشتغال تلاش می کنند.

وی با تاکید بر لزوم بهره گیری بیشتر از وجود بخش خصوصی ادامه داد: در حال حاضر شرایط کشور دشوار است و با تحریم ها مواجه هستیم اما اگر در این تحریم ها نبودیم باز هم به طور جدی نیازمند همکاری بخش خصوصی با دولت بودیم.

وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه اکنون که شرایط سخت اقتصادی به وجود آمده، باید از بخش خصوصی به بهترین نحو ممکن بهره گرفته شود، اضافه کرد: تقاضاهایی که در ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی مطرح است و در استان قابل حل نیست و دولت یا قوه قضائیه می‌توانند حل کنند مکتوب اعلام شود تا با پیگیری به نتایج خوبی برسیم آن را نیز اعلام کنیم.

وی با بیان اینکه معتقدم بیکاری یک فرد مشکلات جدی برای یک کشور ایجاد می کند، عنوان کرد: بخشی از بزهکاری ها ناشی از مسئله بیکاری است و ایجاد اشتغال در این شرایط  کار سختی است لذا باید قدردان بخش خصوصی باشیم.

آوایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت های استان یزد به ویژه در حوزه گردشگری بیان کرد: دولت در توسعه گردشگری نظر خاصی دارد و با توجه به اینکه یزد در این زمینه ظرفیت قابل توجهی دارد قطعا به رشد و توسعه خوبی دست خواهد یافت.

وزیر دادگستری با بیان اینکه توجه به حوزه گردشگری مسیری است که با کمترین هزینه بیشترین تحول را در اشتغال و معیشت مردم ایجاد می کند، اظهار داشت: مجموعه دولت نیز به ایجاد یک جهش بزرگ در کشور در این حوزه امیدوار است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد هم در این نشست اظهار داشت: وضعیت توسعه گردشگری در یزد طی سالهای اخیر قابل توجه بوده و جایگاه خود را در حیطه اقتصاد استان باز کرده است.

سیدمصطفی فاطمی با اشاره به رشد آمار گردشگران داخلی و خارجی و توسعه زیرساخت های گردشگری ادامه داد: درخواست ایجاد ۲۰ کمپ کویری در یزد داریم که مطالعات این پروژه ها آغاز شده و امیدواریم بتوانیم جانمایی درستی از کمپ ها داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز