خبرگزاری کار ایران

فرقی نمی کند تختی چگونه رفت ؛ مهم منش های انسانی اوست که همیشه ماندگار است

دادکان: برانکو دوست داشت در پرسپولیس بماند

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۰۷۶

دکتر محمد دادکان در یک نشست فرهنگی و ورزشی که در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد این موضوع را صراحتا و با صدای رسا تایید کرد : تختی را نکشتند بلکه او خودش را خلاص کرد.

راز مرگ جهان پهلان تختی پس از نیم قرن همچنان سربه مهر باقیمانده و هیچکس به صراحت و به درستی هنوز به نحوه مرگ  او اشاره نکرده است.

چندی پیش که یک مجری سمج برای اینکه خودش را ماهر و خیلی زیرک معرفی کند بنده خدا جمشید مشایخی را در معذوریت قرار داد و آنقدر پاپیچ بزرگمرد عرصه هنر و سینما شد که در نهایت زنده یاد استا جمشید مشایخی توطئه کشته شدن تختی بدست حکومت پهلوی را رد کرد و اعلام کرد تختی خودکشی کرده است.

چه حملاتی به پیرمرد دوست داشتنی کردند و برخی چنان برآشفتند که انگار به آنها توهینی بزرگ شده است.

اما او درست گفت چون دکتر محمد دادکان در یک نشست فرهنگی و ورزشی که در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد این موضوع را صراحتا و با صدای رسا تایید کرد : تختی را نکشتند بلکه او خودش را خلاص کرد.

دکتر دادکان البته کاری به این نداشت که تختی کشته شده یا خود را از بین برده است و با همان صراحت همیشگی گفت: چه تختی را کشته باشند چه او خود را کشته باشد هیچ چیز از بزرگی و جوانمردی تختی کم نمی کند چون تختی همواره در بین مردم و همسو با مردم بود. او نمی توانست مثل بسیاری در قبال اتفاقات جامعه ساکت بنشیند و درد مردم را درد خودش می دانست و برای همین تختی جاودانه شد.

وی ادامه داد: قهرمانان بزرگ باید حرف دل مردم را به حکومت و جامعه منتقل کنند و اگر نکنند خیانت کرده اند چون مردم از قهرمانان انتظار دارند.

دکتر دادکان که همیشه و در هر حالتی بدون چسبیدن به گرایشی خاص سعی کرده حرف حق را بزند می گوید: من آنچه را که بدانم درست است و در جهت منافع مردم است را می گویم و اگر چیزی را می دانیم و سکوت کنیم خیانت کرده ایم.

از دکتر  دادکان خواستیم در باره اتفاقات باشگاه پرسپولیس صحبت کند که جواب نداد و گفت: خب خیلی مسائل هست که می دانم و سعی می کنم از طریق دوستانم به وزیر و به مدیریت پرسپولیس بگویم تا تنش در اطراف این باشگاه نباشد اما به نظرم در قضیه برانکو می توانستند خیلی راحت تر و بهتر عمل کنند.

برانکو فرد باهوشی است ولی کار کردن در ایران را دوست دارد و هرچند یک مربی حرفه ایی به منافع خود بیش از هرچیز دیگر می اندیشد اما در همین قضیه رفتن به عربستان اگر دوستان کمی درایت بخرج می دادند برانکو در پرسپولیس می ماند و حالا که رفته است باید پرسپولیس را جمع کنند چون هواداران از این تیم انتظارت به حقی دارند.

وی ادامه داد: در خصوص برانکو من دو هفته پیش تذکر دادم که و به آقای سلطانی فر پیغام رساندم که او را حفظ کنید ولی نمی دانم چه گذشته بین باشگاه و آقای برانکو اما در هر حال بنده آنچه که احساس میث کردم را دو هفته پیش گفتم تا امروز پیش وجدان خودم راحت باشم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز