خبرگزاری کار ایران

در استان البرز؛

نشست هماهنگی و بررسی مشکلات صنفی تاسیسات و موسسات گردشگری برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۰۳۸

مدیر کل میراث فرهنگی استان از برگزاری نشست هماهنگی و بررسی مشکلات صنفی تاسیسات و موسسات گردشگری استان البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا، فخرالدین صابری در جمع خبرنگاران گفت: نشست هماهنگی و بررسی مشکلات صنفی تاسیسات و موسسات گردشگری استان البرز در راستای ایجاد وحدت رویه، پیشگیری از ورود غیرقانونی و غیرحرفه‌ای دستگاه‌ها، اتحادیه‌ها و سایر نهادهای نظارتی در حوزه گردشگری و پیرو جلسه هماهنگی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز این جلسه برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این جلسه که با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی، اتحادیه ها و سایر نهادهای مرتبط برگزار شد، ضمن تاکید دوباره بر قانون‌مداری کلیه دستگاه‌های خدمات‌رسان در خصوص قانون توسعه گردشگری، چگونگی نظارت بر تاسیسات و موسسات گردشگری مواردی بیان شد.

وی افزود: به مواردی در این جلسه پرداخته شد که از جمله آنها اشاره به بند ۲ ماده ۹۸ قانون ششم توسعه کشور، ضرورت یکسان‌سازی نظارت و بررسی چگونگی بالا بردن خدمات در حوزه گردشگری، تشکیل کمیته‌های تلفیقی نظارتی، تشدید نظارت بر تاسیسات و موسسات خدمات رسان بودند .

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز گفت: در پایان این جلسه ضمن تاکید بر این که کلیه دستگاه‌ها اتحادیه‌ها و نهادهای نظارتی و خدمات رسان مکلف به پیروی از قانون هستند مقرر شد نسبت به پیگیری مصوبات و نظارت بر اجرای دقیق قانون جلساتی به صورت منظم تشکیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز