خبرگزاری کار ایران

روزبه کردونی سرپرست موسسه عالی پژوهش‌های تامین اجتماعی شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۲۴۷

همزمان با جلسه شورای معاونان سازمان تأمین اجتماعی، معاون اداری و مالی، مدیرکل امور بین الملل و رئیس موسسه عالی پژوهش این سازمان تکریم و معارفه شدند.

به گزارش ایلنا، در این جلسه شورای معاونان سازمان تأمین اجتماعی، مهرداد محقق‌زاده به عنوان معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی معارفه و از زحمات رحیم اردلان، معاون سابق اداری و مالی تقدیر شد.

همچنین روزبه کردونی به عنوان سرپرست موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی و شهرام غفاری، رئیس سابق موسسه عالی پژوهش به عنوان مدیرکل امور بین‌الملل سازمان تأمین اجتماعی معارفه شدند.

محمدحسن زدا، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در این مراسم گفت: جابجایی مدیران در سازمان روال طبیعی دارد و این جابجایی‌ها باعث افزایش تحرک و ارتقاء کیفیت کار سازمان می‌شود.

وی با بیان اینکه آقای اردلان از مدیران باسابقه و خوش نام سازمان تأمین اجتماعی است، افزود: از زحماتی که ایشان در دوره تصدی معاونت اداری و مالی متقبل شدند، تشکر می‌کنیم و سازمان تأمین اجتماعی از توانمندی ایشان بهره‌مند خواهد بود.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه آقای محقق‌زاده نیز از مدیران با سابقه سازمان تأمین اجتماعی است، گفت: از ایشان بابت قبول مسئولیت تشکر می‌کنم.

زدا با بیان اینکه موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی از جمله موسسات ارزشمند این سازمان است، گفت: دکتر غفاری که از مدیران شناخته شده سازمان هستند و تصدی مدیریت این موسسه را برعهده داشتند، به عنوان مدیرکل امور بین‌الملل منصوب شده‌اند. برای ایشان در این مسئولیت آرزوی توفیق داریم و از زحمات ایشان در موسسه عالی پژوهش تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: در موسسه عالی پژوهش نیز دکتر کردونی، از مدیران خوش نام وزارت کار به عنوان سرپرست موسسه منصوب شده‌اند و از ایشان بابت پذیرش این مسئولیت تشکر می‌کنیم.

رحیم اردلان، معاون سابق اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی در این جلسه گفت: به آقای محقق‌زاده بابت انتصاب به عنوان معاون اداری و مالی تبریک می‌گویم و برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. از مدیران و کارکنان سازمان نیز که در این سال‌ها با آنان همکاری داشته‌ام، تشکر می‌کنم.

وی به بیان گزارشی اجمالی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در معاونت اداری و مالی در دوره تصدی این مسئولیت پرداخت و گفت: سامانه جدید اداری سازمان در این دوره طراحی شده و در مراحل نهایی قرار دارد که منجر به تحول اساسی در این حوزه می‌شود. امیدوارم این سامانه با پیگیری آقای محقق‌زاده به مرحله عملیاتی برسد.

مهرداد محقق‌زاده، معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: از اعتماد آقای زدا برای واگذاری این مسئولیت و همچنین از آقای اردلان بابت زحماتی که در این سال‌ها متقبل شدند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه تمامی واحدهای سازمان در تصمیم گیری‌های سهیم هستند، گفت: هر کدام از همکاران و واحدهای سازمان به سهم خود برای اعتلای سازمان و بهبود روند خدمت رسانی، مسئولیتی بر عهده دارند و تلاش خواهیم کرد که در حوزه معاونت اداری و مالی به سهم خود برای بهبود و ارتقاء عملکرد سازمان تلاش کنیم.

روزبه کردونی، سرپرست موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: موسسه عالی پژوهش برای کسانی که در حوزه رفاه اجتماعی کار کرده اند، آشنا است.

وی افزود: در سال‌های اخیر در این موسسه کار بزرگی صورت گرفته و احیای جایگاه و نام این موسسه نتیجه زحماتی است که دکتر غفاری و سایر همکاران موسسه کشیده‌اند.

شهرام غفاری، رئیس سابق موسسه عالی پژوهش که به‌عنوان مدیرکل امور بین‌الملل سازمان تأمین اجتماعی منصوب شده است، گفت: ۴ سال در موسسه عالی پژوهش بودم و مطمئنا با حضور کردونی روند ارتقاء موسسه تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز