خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار تهران خبر داد:

شناسایی57 نقطه حادثه‌خیز در راه‌های استان تهران/ شرق تهران حادثه‌خیزترین نقاط استان

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۱۸۷

معاون عمرانی استاندار تهران از بهسازی نقاط حادثه‌خیز این استان در سه برنامه کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد تقی‌زاده در حاشیه اجلاس شهرداران استان تهران در باغستان شهریار گفت: 57 نقطه حادثه خیز در راه‌های اصلی این استان شناسایی شده است.

وی با اشاره به اینکه پرحجم ترین شبکه راه‌های کشور در استان تهران است، افزود: اصلاح و رفع نقص این نقاط در سه برنامه کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت در دستورکار قرار گرفته است.

تقی زاده با بیان اینکه در برنامه کوتاه مدت ، علائم هشدار دهنده ، شانه خاکی و حفاظ جاده ای در کمتر از یک ماه انجام می‌شود، گفت : در برنامه های میان مدت نیز از یک ماه تا دو سال و در برنامه بلند مدت برای طرح‌هایی مانند تقاطع های غیر همسطح ، بین 4 تا پنج سال ، طول مدت اجرای طرح در نظر گرفته شده است .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه بیشترین نقاط حادثه خیز مربوط به شرق استان تهران است، گفت : اصلاح هندسی تقاطع مهر اباد در مسیر فیروز کوه – رودهن و پل عابر پیاده در جاده امام رضای پاکدشت نمونه ای از این مصوبات است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز