خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

بیماران صعب‌العلاج ارتش باید در اولویت واگذاری خانه‌های سازمانی باشند

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۰۷۶

نشست فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور خانواده‌های بیماران صعب العلاج قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش در تالار گل نرگس برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این نشست امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ایراد سخنرانی پرداخت، وی گفت: وظیفه خود می‌دانیم که از بیماران صعب العلاج ارتش و خانواده‌های آنان حمایت لازم را به عمل آوریم و آن‌ها را تحت پوشش قرار دهیم.

امیر سرتیپ حیدری تاکید کرد: سازمانی به نام دارالشفا را در مراکز استان‌ها مستقر کردیم و این مراکز موظف شده اند تا به شناسایی بیماران صعب العلاج در ارتش بپردازند و سپس این بیماران را دسته بندی نماید.

وی ادامه داد: براساس دسته بندی به صورت مداوم کمک‌های مستمری به حساب بیماران صعب العلاج واریز خواهد شد تا حداقل دردی از درد‌های این قشر آسیب پذیر جامعه دوا شود.

امیر حیدری اظهار کرد: دستورالعمل‌های لازم را به بیمارستان‌های منطقه‌ای ارتش صادر نموده و آن‌ها را موظف کرده‌ایم تا به بیماران صعب العلاج خدمات لازم را ارائه نمایند.

وی افزود: بیماران صعب العلاج باید در اولویت واگذاری خانه‌های سازمانی باشند و دستورات لازم را داده‌ایم که این بیماران در اولویت واگذاری باشند و یا اگر در حال حاضر در خانه‌های سازمانی ساکن هستند نیز به سکونت خود در این منازل ادامه دهند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان ضمن دیدار چهره به چهره با بیماران صعب العلاج به درد و دل و مشکلات آن‌ها گوش داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز