خبرگزاری کار ایران

بررسی آماری دیدارهای لیگ هجدهم؛

سپاهان، صدرنشین خارج از نقش جهان/ پرسپولیس بدون باخت در آزادی

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۰۷۱

پرسپولیس در طول لیگ هجدهم در ورزشگاه آزادی شکستی را متحمل نشد.

به گزارش ایلنا، در این مطلب لیگ هجدهم را از این منظر مورد بررسی قرار می‌دهیم. به نظر می‌رسد در کنار برخورداری از امتیاز میزبانی باید بازیکن هم داشت تا در زمین امتیاز لازم را به دست آورد.

سپاهان، صدرنشین خارج از نقش جهان

چهار تیم جدول نهایی لیگ برتر در بازی‌های خارج از خانه هم با کمی جا به جایی صدرنشین هستند. سپاهان اصفهان در حالی در این جدول صدرنشین است که فقط یک باخت را آن هم مقابل تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام(ره) تجربه کرد. این تیم هشت تساوی و شش پیروزی را مقابل تیم‌های سپیدرود، ذوب‌آهن، نفت مسجدسلیمان، استقلال، پیکان و سایپا به دست آورد که سه پیروزی اول در مرحله رفت لیگ بود.

 شاگردان امیر قلعه‌نویی با 23 گل زده همچنین صاحب بهترین خط حمله هم شدند. تیم پدیده در بازی‌های خارج از خانه 22 گل زد. سپاهان از این 15 بازی 26 امتیاز کسب کرد.

اما قهرمان لیگ (پرسپولیس) با هشت گل خورده بهترین خط دفاعی را به خود اختصاص داد و شاگردان برانکو در نهایت 24 امتیاز به دست آوردند. بیشترین تعداد پیروزی مربوط به استقلال است. آبی‌های تهرانی در هفت بازی مقابل نفت مسجدسلیمان، سایپا، استقلال خوزستان، سپیدرود، فولادخوزستان و سپاهان برنده شدند. تیم ماشین‌سازی تبریز هم که رکورددار تساوی در لیگ بود، در 9 بازی از 15 مسابقه به تساوی رضایت داد و در دو بازی با تیم‌های استقلال خوزستان و پارس جم به پیروزی رسید. تیم نفت مسجدسلیمان هم در جدول بازی‌های خارج از خانه بدون رکورد نماند. آنها به همراه پارس جم 10 شکست را تجربه کردند. این تیم در دو بازی با تیم‌های استقلال خوزستان و سپیدرود به برتری رسید. پارس جم هم فقط استقلال خوزستان و ذوب‌آهن را از پیش رو برداشت. کمترین گل زده هم به نام این تیم سند خورده است. نفتی‌های مسجدسلیمان فقط 6 گل در 15 مسابقه زدند یعنی4/0 گل در هر بازی. تیم انتهای جدولی استقلال خوزستان هم با 27 گل خورده صاحب ضعیف‌ترین خط دفاعی شد.

 

پرسپولیس بدون باخت

پرسپولیس که در لیگ هجدهم با قبول تنها یک شکست مقابل فولاد خوزستان رکورد جدیدی را برای خود به جا گذاشت، بهترین تیم داخل خانه بود. شاگردان برانکو همان یک باخت را هم در اهواز تجربه کردند. قرمزهای پایتخت 11 پیروزی و 4 تساوی داشتند. در این 15 بازی 22 گل زدند و 6 گل خوردند. این تیم 37 امتیاز از مجموع 61 امتیازش را در ورزشگاه آزادی به دست آورد.

در این جدول استقلال و سپاهان هر کدام یک باخت داشتند.

آبی‌های تهرانی در خانه به سپاهان باختند و جالب اینکه تنها باخت خانگی سپاهان هم در بازی برگشت با استقلال بود. بیشترین باخت را استقلال خوزستان به خود اختصاص داد و در 9 بازی از 15 مسابقه‌شان شکست خوردند. تیم نفت مسجدسلیمان هم با یک پیروزی کمترین برد و 10 تساوی رکوردی را به نام خود ثبت کردند.

در جدول بازی‌های خانگی تیم تراکتورسازی که تا هفته‌های پایانی جزو مدعیان قهرمانی بود با چهار گل خورده صاحب بهترین خط دفاعی در بازی‌های خانگی هستند. جالب اینکه همین تیم با 27 گل زده صاحب بهترین خط حمله بود. سپیدرود با 30 گل بیشترین گل خورده را ثبت کرده است. استقلال خوزستان هم با کسب 10 امتیاز از 15 بازی در انتهای جدول بازی‌های خانگی قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز