خبرگزاری کار ایران

تاخ و تاز طلایی‌پوشان در غفلت رقبا؛

همه چیز به سود سپاهان و قلعه‌نویی است

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۸۵۴

سپاهان این روزها شرایط متفاوتی با رقبای خودش دارد که می‌تواند در فصل جدید امتیاز مهمی محسوب شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با وجود گذشت چند هفته از پایان لیگ هجدهم و شروع فعالیت باشگاه‌ها برای بستن تیم فصل جدید هنوز خیلی از تیم‌های لیگ برتری در بلاتکلیفی محض به سر می‌برند و به نوعی زمان برایشان در حال از دست رفتن است.

از بین تیم‌های مدعی قهرمانی فصل گذشته در حال حاضر سپاهان و پدیده کادرفنی جدید خود را می‌شناسند و با حفظ نیمکت فصل قبل خودشان هم ثبات داشته و هم زودتر از سایر تیم‌ها به دنبال بستن تیم و برنامه‌های پیش فصل خود هستند و شرایط برای 3 تیم دیگر یعنی استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی به شدت متفاوت است.

پرسپولیس در حال حاضر با وجود اینکه مدافع قهرمانی هر دو جام فصل گذشته است ولی اوضاع و احوال خوبی ندارد و علاوه بر اینکه زمزمه جدایی چند بازیکن کلیدی این تیم شنیده می‌شود، هنوز تکلیف همکاری با برانکو هم مشخص نیست و خبرها بیشتر از احتمال قطع همکاری با سرمربی کروات حکایت دارد. اگر پرسپولیس برانکو را از دست بدهد بعید است بتواند به همین روند چند سال اخیر خود ادامه دهد و سرمربی جدید هم نیاز به زمان برای شناخت تیم و آشنایی با لیگ ایران خواهد داشت و مشخص هم نیست بتواند کارنامه موفق برانکو را تکرار کند. به هر جهت اوضاع پرسپولیس مناسب به نظر نمی‌رسد و این تیم در حال حاضر هم زمان مهمی از نقل و انتقالات و برنامه‌های پیش فصل خودش را از دست می‌دهد.

استقلال هم در سوی دیگر ماجرا اوضاعی بهتر از رقیب سنتی ندارد. آنها هفته‌های پایانی لیگ شفر را کنار گذاشته و فرهاد مجیدی را سرمربی جدید خود انتخاب کردند و با وجود گذشت چند هفته هنوز در حال مذاکره با استراماچونی ایتالیایی هستند و هر روز اخبار ضد و نقیضی در این مورد به گوش می‌رسد. استقلال علاوه بر بلاتکلیفی روی نیمکت خود و قطع همکاری با منشا و ایسما، نقل و انتقالات را هم دارند از دست می‌دهند. پاتوسی روز گذشته در صفحه شخصی خود از استقلال خداحافظی کرد و به نظر می‌رسد تمایلی به ادامه همکاری ندارد و از میان گزینه‌های باشگاه محمدرضا حسینی هم به دلیل بلاتکلیفی نیمکت آبی‌پوشان با سپاهان قرارداد بست.

تراکتورسازی هم دیگر تیم مدعی فصل گذشته بود که گفته می‌شد قرار است حضوری طوفانی در نقل و انتقالات تابستانی داشته باشد ولی تا کنون تنها اتفاقاتی که پیرامون باشگاه رخ داده تغییر مدیرعامل و کنار رفتن کارمندان و عوامل باشگاه است و هنوز جانشینان آنها هم مشغول به کار نشدند و البته فسخ قرارداد چند بازیکن و جدایی 4 سرباز این تیم است و هنوز بازیکن جدیدی جذب نشده است. مذاکره تراکتور با چند گزینه مربیگری به بن بست خورده و هنوز سرمربی فصل جدید هم مشخص نیست و زمان برای تراکتورسازان هم در حال از دست رفتن است.

در این شرایط سپاهانی‌ها خیلی زود با امیر قلعه‌نویی برای فصل بعد به توافق رسیدند و ثبات روی نیمکت این تیم به خودی خود پوئن مثبتی است که سپاهانی‌ها از آن برخوردارند و به موقع روشن شدن تکلیف نیمکت هم آنها را از رقبا پیش انداخته است. سپاهان علاوه بر اینها خیلی زود نقل و انتقالات را شروع کرد و تا کنون دو خرید خیلی خوب داشته که منصوری از پدیده و محمدرضا حسینی از ذوب آهن هستند. آنها خریدهای جدید خودشان را هم به زودی رونمایی خواهند کرد و احتمالا در زمانی که رقبا همچنان مشغول انتخاب سرمربی جدید هستند تمرینات پیش فصل را شروع خواهند کرد.

در این میان پدیده هم تیم دیگری است که در جمع مدعیان فصل قبل بود که آنها هم گل‌محمدی را روی نیمکت خود حفظ کردند و توانستند با قاسمی‌نژاد تمدید کنند ولی تا این لحظه یک مهره کلیدی به نام منصوری را از دست داده‌اند و باید دید در برنامه باشگاه‌ بستن یک تیم مدعی برای فصل بعد خواهد بود یا نه.

با این شرایط سپاهانی‌ها تا اینجا موفق‌تر از سایر رقبا عمل کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز