خبرگزاری کار ایران

33 هکتار از مزارع و مراتع ایلام در آتش سوخت

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۰۱۵

فرمانده انتظامی استان گفت: روز گذشته ۱۶ هکتار از مزارع کشاورزان و ۱۷ هکتار از مراتع طبیعی در آتش سوخت.

به گزارش ایلنا، سردار "نورعلی یاری" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی تماس‌های مردمی با پلیس ، مبنی بر آتش سوزی در مناطقی از استان، ماموران انتظامی جهت بررسی به نقاط اعلامی اعزام شدند.

 وی افزود:  گزارش ماموران انتظامی حاکی از آن است طی 4 فقره آتش سوزی در مناطق مختلف، ۱۶ هکتار از مزارع کشاورزان و ۱۷ هکتار از مراتع طبیعی طعمه حریق شد.

 این مقام مسئول گفت: آتش سوزی در نقاط مختلف استان شامل یک هکتار مزرعه جو، محله بانبرز، ۵ هکتار مزرعه گندم روستای هفت چشمه، ۱۰ هکتار مراتع روستای گلزار ، شهر چوار از توابع شهرستان ایلام و ۱۷ هکتار از مزارع و مراتع روستاهای علمدار، کلان وساتیان شهرستان ایوان بوده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار یاری با بیان اینکه تحقیقات برای مشخص شدن علت و عامل آتش سوزی ها در دست بررسی است گفت: آتش سوزی با حضور به موقع ماموران انتظامی و آتش نشانی، منابع طبیعی و همچنین کمک‌های مردمی بدون خسارت جانی مهار شد.

 فرمانده انتظامی استان در پایان با توجه به افزایش بارندگی های اخیر و پوشش گیاهی وسیع از مردم خواست، تا زمان برداشت محصولات کشاورزی از روشن کردن آتش و یا پرت کردن فیلتر سیگار در حاشیه جاده و داخل مراتع خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز