خبرگزاری کار ایران

با موافقت وزیر نیرو؛

اولین سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۶۲۴

با موافقت وزیر نیرو و حکم مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، اولین سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، با حکم جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، " فیض اله پاسره" مدیرعامل کنونی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد با حفظ پست فعلی بعنوان سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای "فیضاله پاسره" مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد، با عنایت به مراتب شایستگی و سوابق مفید جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت تا تعیین تکلیف و انتخاب مدیرعامل شرکت به عنوان سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از درگاه ایزد منان به انجام وظایف محوله در راستای تحقق اهداف شرکت موفق باشید.

حمیدرضا جانباز رئیس مجمع عمومی

به گزارش ایلنا، فیض اله پاسره اولین مدیر در بدو تأسیس شرکت آب و فاضلاب روستایی و از نخستین مدیران دوران اصلاحات در کهگیلویه و بویراحمد است.

او همچنین از ابتدای شروع دولت تدبیر و امید با تایید استانداری و مجموعه نمایندگان و با اعتماد وزیر و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب ایران بعنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان منصوب شد.

وی دارای مدرک دکتری مهندسی محیط زیست گرایش آب و فاضلاب با بالاترین نمره کمی و کیفی از دانشکده علوم و تحقیقات تهران است که ایجاد نخستین فاضلاب و تصفیه خانههای بزرگ روستایی، بزرگترین آزمایشگاه آب روستایی کشور، مقالات بین المللی، اجرای نخستین سیستم پنل خورشیدی جنوب کشور با قابلیت ذخیره، و اجرای بزرگترین مجتمع های آبرسانی را در کارنامه خود بهمراه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز