خبرگزاری کار ایران

برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی منابع انسانی در آبفای گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۹۰۳

کارگاه آموزشی توانمندسازی منابع انسانی با حضور مدیر منابع انسانی سازمان صنایع گسترش ایران در سالن اجتماعات آب و فاضلاب گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، کارگاه آموزشی توانمندسازی منابع انسانی با حضور معاونان، مدیران این شرکت و ابراهیم شیخ عضو هیأت علمی دانشگاه ، مدرس دانشگاه تهران و مدیر منابع انسانی سازمان صنایع گسترش ایران به‌عنوان مدرس کارگاه در سالن اجتماعات آبفای گیلان برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی شیخ با بیان اینکه کارکنان در عصر ارتباطات و اطلاعات بزرگترین سرمایه های هر سازمانی می باشند اظهار داشت: رویکرد دنیای پیشرفته به روند پویایی محیط , توسعه قابلیتهای رهبری و مدیریتی سازمان و سعی در ایجاد سازمانهای یادگیرنده و دانش‎آفرین بوده است.

وی افزود: در این رویکرد شناسایی افراد مستعد برای جذب و یا ارتقاء و تقبل مسئولیتهای بالاتر و سپس تجهیز و تواناسازی آنان با اجرای برنامه های متنوع آموزشی و پرورشی مورد تأکید قرار می گیرد که با این دیدگاه می توان خاصیت اهرمی را برای منابع انسانی بنگاه ها مورد توجه قرار داد.

شیخ با تشریح نگرش جامعه به توسعه قابلیتهای منابع انسانی تصریح کرد: در سازمانهای بالغ ، قابلیتهای منابع انسانی به طور مستقیم با عملکرد کسب و کار مرتبط استو کانون توجه سازمانها از عناصر شغلی به قابلیتها، تغییر کرده است و قابلیتهای منابع انسانی در سطوح فردی‌، گروهی و سازمانی قابل سنجش و ارتقا هستند.

وی پس از معرفی و تشریح سطوح بلوغ سازمان به تعریف شایستگی پرداخت و گفت: مجموعه دانش،‌ مهارتها، خصوصیات شخصیتی، علایق، تجارب و توانمندیهای مرتبط با شغل که فرد را قادر می سازد در سطحی بالاتر از حد متوسط به ایفای مسئولیت بپردازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز