خبرگزاری کار ایران

عضو هیأت مدیره بانک رفاه:

حمایت بانک از ایده های نوین و کسب و کار های بانکی

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۵۳۲

حسین رحمتی عضو هیأت مدیره بانک رفاه در مراسم رفاتک پیچ که در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری – اینوتکس ۲۰۱۹ - برگزار شد گفت: لزوم توجه به روندهای نوآورانه و خلاقانه یک الزام برای نظام بانکی است. بانک ها برای بقاء و دوام در صحنه رقابت لازم است به نحو شایسته ای روندهای نوآورانه و تکنولوژی های نوین را رصد و از آنها برای توسعه و بهبود خدمات خود استفاده کنند.

به گزارش ایلنا، رحمتی با بیان اینکه بازیگران نوظهور حوزه های مالی، شتاب دهنده ها و اخلالگران حوزه دیجیتال در حال سبقت گرفتن از شبکه بانکی هستند گفت: در این شرایط ساختار سنتی جوابگوی نیازهای عدیده مشتریان نیست و باید مدل های کسب و کار نوین را اتخاذ کرد. بانک رفاه در این زمینه درصدد استقرار بانکداری جامع است که بتواند براساس آن خدمات، محصولات و راه حل برای مشتریان ارائه کند.

عضو هیأت مدیره بانک رفاه با اشاره به اینکه این بانک به دقت رویدادها و تحولات حوزه های مختلف و به ویژه حوزه فناوری اطلاعات را رصد می کند گفت: بانک برای این منظور اقدام به استقرار مرکز نوآوری با ساختاری چابک و همسو با تحولات روز حوزه کسب و کار های نوین کرده است.

وی بر استفاده حداکثری از ظرفیت های فناوری های نوین تأکید کرد و گفت: بانک از طریق این مرکز از ظرفیت ویژه استارتاپ ها برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کند. این بانک همچنین حمایت از ایده های نوین و کسب و کار های بانکی را در دستور کار خود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز